23 maja 2016

O.

On się wczuwa, jest aktorem z krwi i kości xD
I cóż, nadaje się do nich xD Każdy tam ma jakiegoś "świra" xD
Myślałam, że napiszesz "O. będzie w raju" xD Haha taki był zamysł, by był podobny xD
Trzymam za słowo <3
/Patrząc na ten gif z walki z Panterą, nie mogłam przestać wyobrażać sobie tego, jak wyglądałoby starcie filmowego Bucky'ego z Wolverinem, który ma troszkę większe pazurki niż Pantera. To byłoby tak epicko pierdołowate <3
/Nie każdy! Jest jeszcze Sam. Sam jest normalny. Biedaczyna musiał mieć tam przekichane.
/Wiem, że taki był zamysł bloga, ale serio ten facet jest podobny. Jeszcze ten fryz na Stana z "The Apparition".
Widzisz? Już wiemy na jakie studia pójdziesz, Staruszku xD
/Nie jestem stary. W lipcu skończę dopiero trzydzieści jeden lat. To nie aż tak dużo. I tak, wiem, że chodziło ci o mój rok urodzenia.
Chcę zrobić to co ty chcesz.
/Niby po co?

1 komentarz:

  1. Do #39
    Szkoda, że Bucky nie chce ramienia wyglądającego jak prawdziwe. Nie ma po co się karać.. No i mam nadzieję że Swann nie okaże się nagle czarnym charakterem xD

    Haha nie wiadomo jakie postacie będą chcieć wprowadzić w kolejne filmy i może się okazać, że znów Wolvi napatrzy się na mięśnie Buckyego xD
    Koleś ma skrzydła? Nie wiem czy to takie normalne xD
    Haha im bardziej podobni tym lepiej, przyznaj się że w ulubionych masz xD


    Oj to niedługo kryzys wieku średniego.. Za małolatami będziesz się oglądać i deprawować.

    Bo czasem robi się coś dla kogoś bądź lub i to co ten ktoś chce.

    OdpowiedzUsuń