23 maja 2016

O.

Bucky wygrywa konkurs na postać z największą ilością złych zdjęć xD No ale ktoś musi xD
Tj miałam na myśli Avengersów :D
Czyli do Ciebie też stworzyć petycję pt "Kogo powinien Bucky pocałować?" a)Steve'a, b) Kapitana Amerykę xD
Ja tam bym nie miała nic przeciwko na takie wydarzenia w ich życiu xDDDDDD
/Oj tam, po prostu pan Stan ma bardzo ekspresywną mimikę, kiedy każą mu udawać, że walczy. Lub biega. Lub wykonuje jakąkolwiek czynność, która wymaga ruchu. Dlatego Winter w CA:WS nosił maskę :P Inaczej trudno byłoby zachować powagę, gdyby straszny i mroczny WS zachowywał się tak podczas walki na moście. Bo przy scenie na Helicarrierze minki już są.
/Wiem. Ja także.
/Mogę ci obiecać, że jeśli komiksowy Bucky cmoknie Steve'a, mój też to zrobi ;) 

/Ale żeby bloga o tym zakładać? I żeby ten blog miał dwieście trzydzieści cztery strony? I trochę przeraża mnie to, że moją pierwszą myślą, gdy tam weszłam i zerknęłam na pierwszy gif, było "O, jaki podobny do pana Stana". Internet mnie spaczył.
Nie chciałbyś zostać Coachem? Byłbyś w tym dobry, bez krzty ironii ;)
/Cóż, można powiedzieć, że już nim jestem. W pewnym sensie, oczywiście, bo podobnymi rzeczami zajmowałem się w Avengers.
Gdzieś, gdzie nie będziesz mnie widzieć, co by Ci ciśnienia nie podnosić.
/Rób co chcesz. Nie moja sprawa.

1 komentarz:

  1. On się wczuwa, jest aktorem z krwi i kości xD
    I cóż, nadaje się do nich xD Każdy tam ma jakiegoś "świra" xD
    Myślałam, że napiszesz "O. będzie w raju" xD Haha taki był zamysł, by był podobny xD
    Trzymam za słowo <3

    Widzisz? Już wiemy na jakie studia pójdziesz, Staruszku xD


    Chcę zrobić to co ty chcesz.

    OdpowiedzUsuń