6 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

To takie trochę smutne, młodość słynęła ze skradzionych pocałunków, ale to nie te czasy.. No i ten od "Miasta 44" czy "Wołyń" tego nie kręci, tam to rozpusta a nie.
Haha bądź pierwszaa! Będę zaraz po Tobie ;D
/Jeśli chodzi o komiksowego Bucky'ego - on prawie nie miał czegoś takiego jak młodość. Miał szczęśliwe dzieciństwo, aż zmarła jego mama. Wtedy wszystko stało się trudniejsze, mniej szczęśliwe jak to mówił Bucky, bo opieka nad nim i jego młodszą siostrą (w komiksach miał tylko jedną) spadła na ich ojca-wojskowego. Później on także zmarł, Becca trafiła do domu dziecka, a Bucky został w obozie szkoleniowym. Więc dzieciak od najmłodszych lat był szkolony na żołnierza, a później wybuchła wojna i jego pierwszą miłostką był Gretchen Zeller - członkini niemieckiego ruchu oporu. Bucky zdążył ją tylko pocałować i obiecał, że wróci do niej po wojnie. I cóż, nie wrócił. 
/Och, bardzo bym chciała, ale niestety nie ma fb i nie miałabym, gdzie wstawić tego zdjęcia. Ale ty masz, więc droga wolna :P!
Czyli podoba ci się w niej ta "mamuśka"? *macha palcami w cudzysłów*
/Podoba mi się w niej wszystko. Laura to najwspanialsza kobieta, jaką kiedykolwiek spotkałem. I zdecydowanie najbardziej cierpliwa.
Oj tam, ponoć pewne rzeczy robi się machinalnie, coś jak pamięć mięśni.. To może idź kajś na chyt to się przekonasz, jakie to były hasełka?
Zaprzeczę. xDDDDDDd
Kochanie, nie denerwuj się 
/Ta, jasne, już biegnę. I niby w jaką grupę wiekową miałbym celować, co?
/A skoro zaprzeczasz, ani się waż więcej mówić do mnie "kochanie".

2 komentarze:

  1. Serio przy Buckym jakiś instynkt opiekuńczy się włącza.. Ale przynajmniej dał jedną życiową lekcje- nie zawsze dotrzymamy obietnice i one nie zawsze będą nam dotrzymywane. Normalnie klub młodego człowieka mnie inspiruje xD
    To tutaj możesz mueheheheheheheh xD



    To musisz jej jakiś prezent sprawić - dzień spa albo coś w tym stylu xD




    Tą na którą wyglądasz....
    Dlaczego mnie szantażujesz? Ja cię tu kocham mimo wszystko a ty emocjonalnego szantażu na mnie dokonujesz. A proszę bardzo: zaprzeczam Kochanie! Xddddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bucky, bądź miły dla czytelników (a przynajmniej się wysil). :<

    OdpowiedzUsuń