6 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Serio przy Buckym jakiś instynkt opiekuńczy się włącza.. Ale przynajmniej dał jedną życiową lekcje- nie zawsze dotrzymamy obietnice i one nie zawsze będą nam dotrzymywane. Normalnie klub młodego człowieka mnie inspiruje xD
To tutaj możesz mueheheheheheheh xD 
/No właśnie, chłopak to taki magnes na nieszczęścia, że aż chciałoby się go opatulić kocykiem i schować gdzieś przed całym światem. A i tak znajdują się tacy, którzy uważają, że Bucky to psychopatyczno-socjopatyczny morderca, który jest winien wszystkiemu, co robił pod wpływem Hydry. Jak to widzę, automatycznie włącza mi się instynkt obronny :P 
/Jakoś nie skorzystam ;)
Tą na którą wyglądasz....
Dlaczego mnie szantażujesz? Ja cię tu kocham mimo wszystko a ty emocjonalnego szantażu na mnie dokonujesz. A proszę bardzo: zaprzeczam Kochanie! Xddddd
/Gdybym miał umawiać się ze zwykłą dwudziestokilkulatką, czułbym się zwyczajnie dziwnie. O czym miałbym z nią niby rozmawiać? O wielkim kryzysie? O drugiej wojnie? O zimnej wojnie? O Hydrze? Jak miałbym niby cokolwiek zaplanować, skoro starzałbym się dużo wolniej od niej? Albo od niego, bo kto wie, co mnie, starca, jeszcze w życiu spotka?
/Szantaż? Gdzie ty tu widzisz szantaż? Po prostu chcę żebyś nie kłamała, bo każdy wie, że jestem olśniewający. Nie no, oczywiście teraz żartuję.

1 komentarz:

  1. I on się dziwi, czy jakieś powodzenie może mieć. Niejedna by śliwki z jego dłoni zjadła :D To takich trzeba poddać hipnozie, kazać coś nie tak zrobić i zapytać po wybudzeniu, czy dalej tak twierdzą. Nie damy im skrzywdzić Bucky'ego oj nie!

    O tym jak bluzka podkreśla jej kolor oczu, zaraz pewnie ci będzie opowiadać jak to niczym lwica ją kupiła na wyprzedaży i że wszystkie kumpele jej zazdroszczą. Tu się będziesz mógł wyłączyć i nie słuchać jej trajkotania. Dziś dziewczyny są, no cóż. Są łatwe.
    Skoro to wiesz, to Kochaneczku można się droczyć.

    OdpowiedzUsuń