6 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Masz gdzieś tego mejla?! Mam gmail ale może i z polskich też dojdą xD Bo oczywiście, że musi Steve, choćby w czółko! ;3
Jest to typowa komedia, oparta na historii kolesia, który istniał, ale nie nazwałabym tego biografią. Raczej xD Ale zapewne spodobają Ci się jego i grającego skoczka aktora wywiady ;D Wolvi gra trenera.. Z butelką piwa w dłoni xD 
Do tego Bucky'ego by trza było chyba jakiś casting zrobić.. Ale nie chcę wywalać z roli Stana.. Ale James jest już nieco podobniejszy? ;D Wgl w Tele Tygodniu jest ujęcie z CA CW, jak biegną i Bucky ma chomikowe usta xD
/No ba, że mam:
Póki co, wszyscy zdają się proponować Steve'a. Ciekawe jak Marvel teraz z tego wybrnie, bo nie da raczej rady zamieść tego pod dywan :P
/Poszukam tytułu i zerknę w wolnym czasie.

/I jakie chomikowe usta? Toć to jego sławne duckface :P! Tego Hydra nie dała rady z niego wyplenić.
Buckyś nie wie, że dziubek jest już passé.
Akurat ze Starkiem nie rozmawiałam i Starka nie słuchałam. Spójrz jaki szczęśliwy żywot wiodę. Nie miałbyś żony i kukurydzy a pewnie kulkę w głowie. Więc jest w sumie za co dziękować. Jednak rodzina powinna być ważniejsza.
/Bardziej optymistycznym scenariuszem od kulki w czole jest to, że najpewniej siedziałbym w jakimś pilnie strzeżonym więzieniu, a tak jakoś wyszedłem na ludzi. Laura rozumie, że nie jestem typem człowieka, który będzie siedział na tyłku, kiedy wie, że jego przyjaciele potrzebują pomocy. 
Mam kompleks- mam tak małego, że go aż nie mam. Widzisz? Kobiety też mogą mieć xD  
Temu zamachałam palcami w cudzysłów. Mówisz, bo jak człowiek się otwierasz, robimy progres w relacji etc. Piwo do tego i serio będziemy kumplami.
Dobra, dobra....
/Co kobiety mogą mieć? Kompleksy? No to akurat wiem. Wychowałem się wśród kobiet i ten aspekt nie zmienił się przez ostatnie dekady i raczej się prędko nie zmieni. 

/Proszę cię, przyznanie się do tego, że kiedyś, kilkadziesiąt lat temu i na rauszcie dałem się komuś przelecieć, bo sądziłem, że będzie.... no, dużo lepiej niż się okazało, że było, to jakiś wielki postęp i otwieranie się? Nie siedzę tu przecież teraz przed tobą i nie zwierzam się z tego, jak to jakiś brzydki komuch dotykał mnie tam, gdzie nie wolno. 
/I skończ z tym Rogersem.

1 komentarz:

  1. Ha! Wysłałam im <3
    Wiesz, nie ma sprecyzowanego, że to ma być pocałunek francuski.. A pocałować może w czoło, nos, policzek, dłoń xD Więc jakby mieliby wachlarz możliwości co z tym zrobić, by było, ale nie tak jakby fani chcieli xD
    https://www.youtube.com/watch?v=CATCSEoeG_c
    A to jest prawdziwy Eddie: https://www.youtube.com/watch?v=L1aWsFpg3To
    Czy to jest dziwne, że właśnie sobie bufuruje filmik z upadkami?


    On nie miał kaczego dzioba. To wyglądało jakby nabrał powietrza w policzki i z takim "fochem" biegł xD Haha dziubek a'la Bucky powinien wejść do #instagram xD


    Co widzisz w Laurze?


    Haha nie wiem czy ci współczuć, czy nie.. xD Kobiety są cudowne!
    Ale zaczynasz o tym mówić, mam w "barku" wino "Mołdawska piwnica" jeśli masz chęci poudawać, że takie trunki ci smakują.
    Okej! Patrz, już grzeczna jestem! Normalnie przygarnij kropka! ;D

    OdpowiedzUsuń