24 czerwca 2016

Blue Greyme

N: Mam małą lodówkę :/
Ale jaki barszcz? Taki biały czy czerwony czy ukraiński? (więcej barszczów chyba nie znam) 
Wszyscy: Co myślicie o tatuażach? Z czym wam się kojarzą? Macie jakieś stereotypy? Macie jakieś? Jeżeli moglibyście to byście sobie jakiś zrobili?/Jaki?
N:
/Jest więc jedno rozwiązanie - zatrudnij się w rzeźni, dzięki czemu zyskasz dostęp do chłodni, Proste :P!
/Barszcze wszelkiego rodzaju. Nigdy nie jadłam ani nie piłam i raczej się to nie zmieni, bo zapach za bardzo mnie odpycha.

/A o tatuażach myślę tak - wszystko jest dla ludzi, jeśli podchodzi się do tego z głową. Mam jeden, mały, i pozwól, że nie będę się na jego temat wypowiadać. Osobista sprawa :)

[chłopcy odpowiedzą na pytania po weekendzie]

Steve:
/Nie, nie mam żadnego tatuażu i raczej nie zrobię sobie go w najbliższej przyszłości. To nie dla mnie. No i Kapitanowi Ameryce raczej nie wypada.
Bucky:
/Nie... Nie rozumiem. Wyjaśnij.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz