24 czerwca 2016

O.

No tak! Teraz u siebie sobie zbliżyłam, wiesz w pracy wolę być ostrożna jeśli chodzi o korzystanie z kompa w celach prywatnych xD
Przybij piątkę! Ale masz dobrze, na mnie 36 często bywają za szerokie ;o bez wkładek i butów na wiązanie ani rusz ;o a mówią, że mniejsze stopy mniejszy kłopot xD
Wiesz, myślałam.. Ale nie jestem uzdolniona graficznie, a boję się że jak złożę zamówienie, to to nie będzie to.. A poza tym dać komuś zdjęcie facetów całujących się? Tak nieco dziwnie xD
Oj! W separacji ich trzymasz :(
25 coraz bliżej! Normalnie jakbyś miała linka to zarzuć xD
/Tutaj lepiej widać:
Tak dla porównania. To młody Bucky i stary Bucky spod kreski Marco Rudy'ego. Facet wręcz wyprzystojniał na starość :P
/Moja znajoma nosi rozmiar 43 i musi się nieźle natrudzić, by znaleźć jakieś ładne, damskie buty. O jakiś obcasach to może wręcz zapomnieć, bo ciężko znaleźć jakieś przyzwoite w tym rozmiarze. Zazwyczaj kobieca rozmiarówka to 36-41. Więc jednak jest coś w tym powiedzeniu.
/A jakiś fan-art? Np. z deviantarta? Kontakt z twórcą danego arta jest tam prosty, więc łatwo zapytać o zgodę na wykorzystanie. Poza tym, niektórzy twórcy fanowskich artów zakładają konta w sklepach internetowych, dzięki czemu można zakupić koszulki, kubki czy czapki z ich grafikami. Także ci, którzy robią arty ze Stucky.
/Natknęłam się na zapowiedź. I cóż, nie nadaję się do oglądania takich rzeczy, bo nie wiem kto jest kim :P
F: A pn już prędzej tobie coś powie niż profesjonaliście.. Zanim by się oswoił do nowej osoby minęły by wieki.
/Pracowałem w Biurze Weterana, ale nie jestem psychiatrą. Mogę z nim rozmawiać, mogę starać się przekonać go do zgodzenia się na rozmowę z profesjonalistą, ale więcej nie dam rady zrobić.
S: A ty wtedy co robiłeś?
/Starałem się wydobyć z niego o co chodzi, a potem jakoś mu pomóc. Nie zawsze się to udawało, bo bywał uparty jak osioł, ale jednak... cóż, by zdecydowanie lepiej niż teraz. Teraz zwyczajnie nie wiem co robić.
B: Co ty w anoreksje chcesz wpaść? Bycie patykiem ci nie pasuje.
/Mam jakieś pięć stóp i siedemdziesiąt pięć cali wzrostu, więc musiałbym zrzucić chyba połowę tego, co ważę, by być patykiem. A nawet więcej. Mam te solidne dwieście czterdzieści funtów, ale jeśli odjęłoby się wagę całego żelastwa, które w sobie mam, wyszłoby pewnie, że tak naprawdę ważę trochę ponad dwieście funtów, czyli sporo mniej. Chociaż to wciąż prawie sześćdziesiąt funtów więcej, niż miałem kiedyś. I to mięśnie, nie tłuszcz. 

2 komentarze:

  1. Skoro kobiety są jak wino to dlaczego mężczyźni nie? Richard Gere, George Clooney, teraz i Brad Pitt, choć można i paru jeszcze wymienić, którzy godnie się zestarzeli ;D
    Niby tak ale jako posiadaczka 35 nie za bardzo się pod tym podpisuje ;D
    Uuu jeszcze na sklep ze Stucky się nie spotkałam ;o ale może to i dlatego, że mało a wręcz wcale nie kupuję nic przez Internet w dobie Internetu xD
    Byleby tam jakiegoś gangbangu nie było, ale i tak do Bucky'ego będę przewijać.. Czyli premiera jutro?:D

    F: I tak odwalasz robotę Kapitana...
    S: No stary, nie ma co tobie doradzić...
    B: Serio masz mięśnie? Gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostanę po głowie, ale ten starszy Bucky wygląda trochę jak biały Obama. To chyba przez włosy..

    OdpowiedzUsuń