29 czerwca 2016

Czarna Herbata

Znam Armadę i czytam namiętnie, a nad nazi-opkiem płakałam, emowałam się w kąciku i generalnie potrzebowałam pocieszenia i to solidnego :)
Ten gif jest w talk-show. Stan wychodzi, dopina koszulę i z głupim uśmieszkiem: 'Graliśmy w karty'. Ubawiłam się.
To rzeczywiście jakaś lipa. To musiałby być takie ważne cele/tylko te odkryte, że to on, bez liczenia pośrednich ofiar. Bo inaczej to nie ma żadnego sensu. Jeszcze na początku jak oglądała film bez napisów myślałam, że to Scarlett dziwnie wymówiła thousand, ale nie. To było dozen. I takie WTF? No bo two thousand assasinations to już brzmi. Ale dozen? Taka Natasha czy nawet koleś pokroju Matta Murdocka, niechcący zabił więcej.
/Fandom Marvela nie stworzył chyba jeszcze dzieła na miarę nazi-opka, więc nie jest aż tak źle. Chyba, że stworzył, a ja po prostu go nie znalazłam. Odkryłam Hydra Trash Party i to mi wystarczyło.
/No cóż, nie sprecyzował jakie karty to były i o co grali, prawda?
/Dwa tysiące to byłoby jednak nieco zbyt dużo, ale dwie setki byłyby jednak bliższe rzeczywistej liczbie. Dlatego ja odczytuje to tak, jakby to były tyko te cele, przy których mieli pewność, że to jego sprawka. 
B: Ale za to ja mam dłuższe. Jakieś cztery-pięć razy. Trochę byś musiał jeszcze pozapuszczać. I tak twoje fajniejsze. Chętnie bym zaplotła warkoczyk na nich, ale sama nie lubię jak ktoś dotyka moich, więc nawet się nie zbliżam. Nikogo jeszcze nie komplementowałam tak otwarcie, jesteś moim pierwszym!
Wyglądasz przystojnie jak się uśmiechasz?
/Warkoczyki? Może jeszcze pozaplatam sobie na brodzie i będę udawał wikinga? Pożyczyłbym tarczę od Steve'a - ykhym, gdyby ją jeszcze miał - wziął toporek i poszedł grabić w imię Odyna. Tylko byłoby gorzej, gdyby ten się wkurzył. Choć Steve ma chody u jego pierworodnego, więc może nie byłoby tak źle. I może wyglądałbym dobrze z warkoczem? Takim na brodzie.
/I stwierdzasz czy pytasz?

1 komentarz:

  1. Trzy razy mi wywaliło odpowiedź i zniknęła gdzieś w przestworzach. Grrr.
    Hydra Trash Party to dla mnie coś, co powinno się leczyć, nie wspominając o Pedofilskich Natasha/Winnie oraz Winnie/Steve. Takich bardzo pedofilskich. Miałam ochotę wykuć sobie oczy.
    B: Taka broda to chyba ze dwa lata. Ale mogę cię nauczyć pleść warkoczyki. Z dwóch części na dwa sposoby, trzech, czterech części i więcej. Ładnie wyglądają. Może dobierany, żeby ci grzywka do oczu nie wpadała?
    Mogę się przyłączyć? Zwiniemy jakąś tarczę T`Challi, na pewno cos ma na składzie. I nie mów Thorowi, jeśli będziesz miał okazję go spotkać, że wikingowie cenili bardziej miecze niż młoty i topory, ale zwyczajnie nie mieli pieniędzy na nie. Ale i tak najlepsze były topory, najbardziej skuteczne.
    Podbijamy Grenlandię?

    OdpowiedzUsuń