15 czerwca 2016

O.

Kochana? Czyżby kolejne wyzwanie sobie sama uszykowałaś?
Wiem, że Marvel ma jakieś postacie homosiowe (mówię to z miłością), zareagował jakoś na strzelaninę? Czy ta dziwna cisza w mediach jest wyrazem obojętności, która zarazem jest przyzwoleniem?
Pewnie nie ufa..
Haha opiszesz jak Bucky robi vloga ze swojego makijażu? xD 
/Okej, zupełnie nie tak miało być :P Wiesz, chętnie bym się za to zabrała, ale niestety nie znam oryginału, więc... Jaka szkoda, prawda?
/Nie kojarzę, by Marvel odniósł się do tego w jakikolwiek sposób. A jeśli chodzi o postaci - kojarzysz Billy'ego Kaplana (aka Wiccan, "syn" Scarlet Witch i Visiona) i Teddy'ego Altmana (aka Hulking) z Young Avengers?
/Chciał zobaczyć ciemniejszą stronę Kapitana, więc ją zobaczył. I to z bardzo bliska. 
/To nie makijaż! To jego naturalny look :P! Tak przynajmniej twierdzi.
Więc to nie była miłość, przykro mi stary.
Dzieci zawsze kochają bezwarunkowo. 
/No nie do końca. Miało pojawić się dziecko, więc wzięliśmy ten ślub, ale to nie było to. Teraz Maggie jest żoną Jima Paxtona i jest szczęśliwa. I bardzo dobrze, bo jeśli Maggie jest szczęśliwa, to Cassie także. Paxton dba o nie. Spróbowałby nie, a zaszczułbym go mrówkami. I kazał słuchać pasjonujących historii Hanka.
Jak zwał tak zwał, ale dobrze jest mieć z kimś tajemnice, sekrety..Porozumiewawcze spojrzenia etc, to zbliża. No i mówią, że przytulasy dłuższe niż 20 sekund też potęgują uczucie zaufania.. Do boju?
/Kiedy ostatnim razem spróbowałem go objąć, wykręcił mi rękę, z widocznym trudem powstrzymał się przed uderzeniem moją głowę o ścianę, i kazał się nie wydurniać. Tylko, że w mniej kulturalnych słowa. Także nie ma raczej najmniejszej ochoty na to, żeby go przytulić. Nie lubi, gdy się go dotyka.
Teraz zmuszę cię do złego - okłam mnie jakimś miłym słowem, wiesz za zwyczaj tak ludzie robią.
/Wielu zmuszało mnie do złego, więc wiesz... Ale ty jesteś inna. Widzisz we mnie tylko to, co dobre, i dbasz o to, żebym i ja to dostrzegł. Dlatego tak lubię rozmowy z tobą. Sprawiają, że czuję się więcej wart i... Po prostu je lubię. Rozświetlają mój dzień.

1 komentarz:

  1. A przecież to mają być twarze Kapitana, a nie Greya, który używał pejczy etc.. Więc znajomość nie jest potrzebna xD
    Co z "młodym Hulkiem" Teddy'm jest? A to ślub gejowski miał Marvel czy DC?
    I już nie są przyjaciółmi, czasem nie powinniśmy dążyć do tego, czego chcemy bo to wcale dobre nie musi dla nas być.
    Rozumiem, że nie raz mu się w głowę dostało, ale serum na oczy szopa pracza powinno działaś xD



    A jak wyglądały twoje spotkania z Cassie? Miałeś je jakoś utrudniane przez Maggie?


    Uu, to kiepsko.. Ale może kiedyś i to mu przejdzie..

    O kurwa.
    Dobra, a teraz wyrzuć z siebie tą złość, którą pewnie czułeś musząc to mówić. Nie trzymajmy jadu na wątrobach. I powiedz, jak to tam cię Kapitan denerwuje?

    OdpowiedzUsuń