4 czerwca 2016

O.

Akurat tych ludków znam xD Wydaje mi się, że ostatnimi czasy ludzie trochę się potracili - feministki nie wiedzą o co walczą, feministką jest laska która powie "nie", a to przecież nie o to chodzi. Więc nie dziwię się, że nikt nie zainteresował się głębiej filmem czy danym uniwersum. Jeszcze jakby to był film romantyczny to zrozumiałabym oburzenie. Ale to fantasy i film akcji, tam każdy każdego bije niezależnie od rasy czy od płci. Filmu nie zbojkutują, ale reklamę dodatkową zrobiły xD
Haha to tylko czekać na pocałunek prawdziwej miłości xD
/Ja tam się dziwię, że feministki jeszcze Marvela nie zbojkotowały. Toć taki WS to strasznie seksistowski film jest! Nie dość, że Winnie śmiał rzucić Natashą o samochód, to jeszcze ją postrzelił, a pewnie nawet zatłuc byłby gotowy, gdyby nie przybiegł jej na ratunek Steve niczym ten rycerz na białym koniu! A AoU? Bruce musiał ratować Natashę, Vision musiał ratować Wandę, a Natasha głosi, że bezpłodność czyni z ludzi potwory na miarę Hulka. A taki Ant-Man? Toć ojciec śmiał nie posłać córki na niebezpieczną misję w stroju podobnym do tego, w którym zginęła jej matka, i wolał narażać obcego faceta! Seksizm pełną gębą :P A wracając do "Apocalypsa" - ciekawe czy te babki wiedzą, że Mystique równo kopie tyłki wszystkim po kolei, czy to już niewygodny fakt? I czemu takich "50 twarzy.." to nikt nie bojkotował? 
/Mnie w Śnieżce zawsze dziwiło to, że Książę nie miał żadnych oporów przed pocałowaniem obcej laski, która leżała w trumnie i uchodziła za martwą. Steve ma taki luksus, że wie o tym, że Bucky żyje. Tylko gorzej jak usta mu przymarzną...
Wiesz.. Może on właśnie czeka na owe przeprosiny? 
/To nie jest coś, za co można przeprosić. Za co idzie przeprosić. Chciałem temu zapobiec, mogę przysiąść na Boga, że chciałem go uratować, ale zwyczajnie nie dałem rady. Miałem ratować świat, a nie dałem rady uratować przyjaciela. Nie powinienem wciągać go do Komanda. Powinienem odesłać go wtedy do domu.
Oschły?
/Nie jestem oschły. Taki po prostu mam charakter. Nie zmienię go sobie.

1 komentarz:

  1. No z tą bezpłodnością to Natasza poleciała po bandzie.. Ale może gdyby głosiła, że in vitro to cud świata, to w Polsce by nie zostali puszczeni w kinach xD Wydaje mi się, że wiedzą i to się "feministkom" podoba..? Wiesz, może jeszcze ją na swoje logo dadzą xD Wydaje mi się, że coś tam przebąkiwano o tym filmie, ale wiesz, babki chcą takich Grejów w swoich życiach. A później frustracje i rozwody.

    To już Winnie go rozgrzeje! *,* Ale nie powiem, mógłby to być ten pocałunek, o który Marvel zrobił akcję na internetach xD

    Jeśli powiesz, że żałujesz z całego serca to on zapewne uwierzy. Wiesz, takie słowa mają znaczenie gdy są szczere.


    I nie masz cukierków po kieszeniach..


    OdpowiedzUsuń