4 czerwca 2016

O.

No z tą bezpłodnością to Natasza poleciała po bandzie.. Ale może gdyby głosiła, że in vitro to cud świata, to w Polsce by nie zostali puszczeni w kinach xD Wydaje mi się, że wiedzą i to się "feministkom" podoba..? Wiesz, może jeszcze ją na swoje logo dadzą xD Wydaje mi się, że coś tam przebąkiwano o tym filmie, ale wiesz, babki chcą takich Grejów w swoich życiach. A później frustracje i rozwody.
To już Winnie go rozgrzeje! *,* Ale nie powiem, mógłby to być ten pocałunek, o który Marvel zrobił akcję na internetach xD
/Ta scena przed łazienką zniechęciła mnie do niej jak jeszcze żadna inna. Dla mnie brzmiało to jakby Banner próbował jej powiedzieć "Żadna mnie nie zechce, bo jestem potworem" a ona na to: "Ty?! Nie mogę mieć dzieci, i kto tu jest teraz większym potworem?!". Czyli uważa swoją bezpłodność za gorszą rzecz od tego, że Bruce zmienia się w wielkiego, wściekłego stwora, i licytuje się z nim o to, kto ma gorzej. Aż Bruce nie wiedział jak odpowiedzieć na ten stek bzdur. Aż żal mi było aktorów.
/Mystique ikoną feminazistek (bo nie ubliżajmy feministkom)? Biedna...
/Niestety muszę cię zawieść, ale komiksowy Bucky jest na chodzie i nikt wybudzać go nie musi, więc taki cmok odpada. Ale kto wie, może to zmienią :P?
Jeśli powiesz, że żałujesz z całego serca to on zapewne uwierzy. Wiesz, takie słowa mają znaczenie gdy są szczere.
/Po prostu... Chyba boję się tego, że mógłby powiedzieć, że mi nie wybacza. Wiem, że to okropnie egoistyczne, że zachowuję się w ten sposób kolejny raz, ale nie potrafię się przemóc.
  I nie masz cukierków po kieszeniach..
/Że co, u diabła?

1 komentarz:

  1. No czasem trzeba zagrać coś, co wbudza żal w widzu nie dla postaci a dla aktora.. Ale, nie wiem co ma bezpłodność do przemieniania się w Hulka..? Hulk raczej nie może się prokreować, ale Bruce tak, więc to trochę nie ma sensu oO no ale dla Marvela miało to sens najwidoczniej.
    Jeszcze nie biedna, mam nadzieję, że żadna taka nie czyta tego i nie podchwyciła pomysłu xD
    Może być na chodzie i zasnąć w komorze bo tak, o. Z przyzwyczajenia i Steve przechadzając się, by go cmoknął. Jest sens?, jest xD


    Masz prawie 90siąt lat.. I się boisz.. Aż mam cię ochotę kopnąć w cztery litery, byś się ruszył z przeprosinami. Prawdę trzeba przyjąć na klatę Steve, jakakolwiek by nie była.


    Żeby mi dać w nagrodę. Ale co masz w kieszeniach?

    OdpowiedzUsuń