4 czerwca 2016

O.

No czasem trzeba zagrać coś, co wbudza żal w widzu nie dla postaci a dla aktora.. Ale, nie wiem co ma bezpłodność do przemieniania się w Hulka..? Hulk raczej nie może się prokreować, ale Bruce tak, więc to trochę nie ma sensu oO no ale dla Marvela miało to sens najwidoczniej.
Jeszcze nie biedna, mam nadzieję, że żadna taka nie czyta tego i nie podchwyciła pomysłu xD
Może być na chodzie i zasnąć w komorze bo tak, o. Z przyzwyczajenia i Steve przechadzając się, by go cmoknął. Jest sens?, jest xD
/Bezpłodność zupełnie nic, w komiksach Hulk miał nawet dzieci. Hulk, nie Bruce. A wiesz dlaczego? Bo emocje sprawiają, że Bruce się przemienia, więc wyobraź sobie, że postanowi oddać się uciechom cielesnym... i w pewnym momencie wyhulkuje. Z partnerki nie byłoby pewnie czego zbierać, więc nic dziwnego, że Banner z tego zrezygnował.
/Bucky dowodzi teraz T-Boltsami i pilnuje superpotężnego dziecka, więc nie ma czasu na spanie. Biedny jest tak zdesperowany, że wciela w życie plan W.W.S.D (What Would Steve Do?) i wydzwania do Steviego. A Steve? A on bawi się w Hydrę.
Masz prawie 90siąt lat.. I się boisz.. Aż mam cię ochotę kopnąć w cztery litery, byś się ruszył z przeprosinami. Prawdę trzeba przyjąć na klatę Steve, jakakolwiek by nie była. 
/Nie mam dziewięćdziesięciu lat i nie będę tylu miał przez najbliższe sześćdziesiąt. Mam trzydzieści lat i przez większość mojego życia Bucky był tym, który dbał o nas dwoje. Dla mnie i za mnie obrywał, walczył i narażał życie. Był moim najlepszym przyjacielem, a ja nie potrafiłem go obronić, więc tak, boję się tego, że mogę usłyszeć, że mi nie wybaczy, i że nie będę mógł powiedzieć, że wciąż jest moim przyjacielem, bo on nie będzie już tego chciał. Kolejnej utraty go już bym nie zniósł.
Żeby mi dać w nagrodę. Ale co masz w kieszeniach?
/Niczego nie noszę w kieszeniach, bo nie mam niczego, co mógłbym w nich nosić. Dobra, mam jeden nóż, który udało mi się przemycić. To nic.

2 komentarze:

  1. Eeee to Hulk był delikatny skoro miał dzieci.. Z Darcy, czy kobitką co w hulka też umie się przemienić? Wgl czy to już pod jakieś ciemne strony seksualności nie podpada? A oni nie chcą dać Stucky, którzy pewnie po Bożemu, po ciemku i grzecznie na łóżku by się prorekreowali.
    Więc pewnie źle kieruje Bucky'm i ten nieumiejętnie dalej się zajmuje dzieckiem.



    No wiesz, możesz to od tyłu przekazać. W sensie zapewnić go o swojej przyjaźni, potrzebie chronienia go, podziękowania za wcześniejsze czyny dla ciebie i tu byś go przeprosił. Uniżając się do błagania o wybaczenie. Niemniej, ludzie przychodzą i odchodzą..


    Nóż w nagrodę za bycie grzeczną.. Nigdy nie dostałam ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee to Hulk był delikatny skoro miał dzieci.. Z Darcy, czy kobitką co w hulka też umie się przemienić? Wgl czy to już pod jakieś ciemne strony seksualności nie podpada? A oni nie chcą dać Stucky, którzy pewnie po Bożemu, po ciemku i grzecznie na łóżku by się prorekreowali.
    Więc pewnie źle kieruje Bucky'm i ten nieumiejętnie dalej się zajmuje dzieckiem.



    No wiesz, możesz to od tyłu przekazać. W sensie zapewnić go o swojej przyjaźni, potrzebie chronienia go, podziękowania za wcześniejsze czyny dla ciebie i tu byś go przeprosił. Uniżając się do błagania o wybaczenie. Niemniej, ludzie przychodzą i odchodzą..


    Nóż w nagrodę za bycie grzeczną.. Nigdy nie dostałam ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń