4 czerwca 2016

O.

Musi się przekodować, litość i miłość to różne emocje i sprawy.
Pełno jest też zdjęć na necie tej jej trumienki a jego komory xD 
/To teraz spróbuj mu to wyjaśnić :P
/No bo to na pewno nie jest przypadkowe podobieństwo! Bracia Russo po prostu coś nam tym sugerują, a niektórzy ślepcy tego nie widzą!
+ Słyszałaś o tym, że niektóre grupy feministyczne są oburzone tym plakatem do "X-Men: Apocalypse" :P? Ponieważ według nich przedstawia on kobiety jako bezbronne i słabe, wręcz promuje przemoc wobec kobiet. No bo to przecież Mystique (wiesz, ta laska, która po prostu potrafi zmieniać wygląd) powinna dusić Apocalysa (wiesz, tego wszechmocnego gościa) :P A popierają to kobiety, które nie mają pojęcia o uniwersum, które ten plakat promuje. Gdyby zamiast Mystique był tam choćby Magneto, mogę się założyć, że nikogo nie okurzyłoby to zdjęcie ani hasło promujące.
To może zacznij to jakoś? Wiesz pierwszy krok trzeba zrobić.
/Miałbym zacząć od "Cześć, Bucky. Pamiętasz jak pozwoliłem ci spaść w przepaść, bo strach nie pozwolił mi działać szybciej? Mam nadzieję, że nie masz mi za złe"? Raczej jest jeszcze zbyt szybko na takie rozmowy. Przynajmniej tak sądzę.
Nie bądź taki.. No Bucky 
/Nie mam być jaki?

1 komentarz:

  1. Akurat tych ludków znam xD Wydaje mi się, że ostatnimi czasy ludzie trochę się potracili - feministki nie wiedzą o co walczą, feministką jest laska która powie "nie", a to przecież nie o to chodzi. Więc nie dziwię się, że nikt nie zainteresował się głębiej filmem czy danym uniwersum. Jeszcze jakby to był film romantyczny to zrozumiałabym oburzenie. Ale to fantasy i film akcji, tam każdy każdego bije niezależnie od rasy czy od płci. Filmu nie zbojkutują, ale reklamę dodatkową zrobiły xD
    Haha to tylko czekać na pocałunek prawdziwej miłości xD


    Wiesz.. Może on właśnie czeka na owe przeprosiny?

    Oschły?

    OdpowiedzUsuń