21 czerwca 2016

O.

Kupię mu też Merci, co by nie było, podziękuję za przyjęcie prezentu xD
Ja nic nie wiem! Wypieram się wszystkiego :D
Hahaa bardzooo nieeeeee
Ale godzina nadchodzi coraz bliżej! 
/Lepiej upiecz mu ciastka. Bucky lubi ciastka - klik.
/Wypieraj się ile tylko chcesz. Wszystko jest zapisane siwo na białym. Żebyś chociaż zostawiła komentarz z anonima, ale nieee... Jeśli Tony skończy z reaktorem w kształcie czerwonej gwiazdy i zgoli brodę, pozostawiając sam bujny wąs, to będzie twoja wina!
/To po prostu kolejny przykład na to, że Marvel ma spaczoną wizję słowiańskich nastolatek :P
S: No ale... A jak on z tym poczuwa problem? 
/Cóż... naprawdę wątpię, żeby Bucky miał z tym problem. Dlaczego w ogóle miałby mieć? Naprawdę nie wiem skąd taki pomysł.
B: ja? No gdzie? To był wytwór twojej wyobraźni, mam czekoladki, nie wiem jakie lubisz więc wzięłam kilka, kocyk niebieski też.. Więc suń się pod ścianę.
/Wytwory mojej wyobraźni prezentują odrobinę inaczej, więc się nie wykręcaj. Powiedziałbym, że to sobie zapamiętam, ale byłoby to pewnie kłamstwo, więc powiem, że to sobie zapiszę. Informuje cię, że jestem urażony.

1 komentarz:

  1. Dzięki za podpowiedź xD Haha i pewnie je też piekł Steve'owi xD
    Ale nigdy do tego nie dojdzie, mówię ci.. Oni tylko Stucky od Ciebie zgapią xD
    /Marvel to Ameryka, wszystko jest wyjaśnione ;D ciekawe gdyby nas zobaczyli to do jakiej nacji by wpakowali xD


    S: A ty nie masz?
    F: Dzień dobry Ptaszku, co tam zaćwierkasz?
    B: Możesz być urażony zajadając te ciastka? Wygodne macie te łóżka, nie dziwię się, że nie chcesz wstawać z niego.

    OdpowiedzUsuń