8 lipca 2016

O.

Brawo ja, zamiast na boki patrzę na górę xD Wtedy nie wiem jak do tego DOSZŁAM xD
Co to Mary Sue? Bosz, ale po tyłach jestem, albo po dołach żeby tak kierunkowo było xD
Jesteś kochana! Pewnie autor "żył" tylko dzięki Tobie :)
Więc czemu sugerowałaś że znowu go mylę? ;o ja się dziś tracę, czas obejrzeć jakaś bajkę.
/Sądziłam, że umieściłam tę stronę w dość widocznym miejscu, bo wszyscy jakoś ją znajdowali, ale może faktycznie powinnam dać też odnośnik na górze.
/Cytując: ,,Mary Sue - pejoratywne określenie wyidealizowanej postaci literackiej". Czyli bohaterka, która jest "naj" w dosłownie wszystkim - jest najpiękniejsza, najzdolniejsza, najinteligentniejsza, najbogatsza, najbardziej skrzywdzona, itd. itp. Zazwyczaj jest też sierotą, ma doktoraty w wieku 20-lat, każdy na nią leci, została zgwałcona/ktoś próbował ją zgwałcić (co nie ma żadnych konsekwencji na jej psychice...) i sypie super ciętymi ripostami (na poziomie "Twoja stara").
/Jeden blog został usunięty, a dwa zawieszone, więc jednak nie bardzo :P
/Stwierdziłam (cytuję) "Och, mi ma świtać :P?" na twoje "Świta już? :D ", ponieważ nie zapomniałam o tym.
C: Nie ufasz nikomu w Wakandzie? 
 W moim zawodzie naprawdę mało komu się ufa. Często okazuje się, że słusznie.
B: *umiera*

1 komentarz:

  1. E tam, już będę pamiętać żeby patrzeć na prawo czyli w stronę ręki którą piszę :D
    Aaa czyli ponad 90% opowiadań i to opowiadań w pierwszoosobowej narracji ;o
    Ale się starałaś a to trzeba docenić! <3
    Ironia tak ciężka do odczytania, no mówię źle już ze mną xD

    C: Nawet Kapitanowi?
    B: Ha! Wiedziałam, że to zadziała!

    OdpowiedzUsuń