8 lipca 2016

O.

Odpowiadasz wtedy kiedy Ci wygodnie :p myślałam, że zmniejszymy ego jak zasugeruje, że tylko my odzywające się nabijamy licznik xD ale się nie dałaś, Bucky dobre lekcje daje xD 
Zamiast przepisywać poradnika powinnam sobie zapisać z kim o czym rozmawiałam. Różnorodność jest na plus dla Ciebie - starasz się <3 a ja to niweczę :o
 Jeśli sama nabiłabyś tysiąc wejść, to szacunek! Ale tak poważnie - to chyba byłoby lepsze, bo gdy w ankiecie, w której oddane zostały dwadzieścia trzy głosy, piętnaście to "Czytam, ale się nie udzielam", jest to nieco dobijające. Dlatego wciąż liczę, że ktoś zagłosował kilkanaście razy :P

 No i znowu mylisz biednego Clinta. Co on ci zrobił ;P? 
C:To bardzo kochane, że jesteś pewien iż Twoja żona zajmuje się teraz tylko kukurydza..
 Gdyby Laura chciała wymienić mnie na lepszy i bardziej ogarnięty model, zrobiłaby to, gdy liczba naszych dzieci była jeszcze liczbą pojedynczą. Teraz już nie znajdzie żadnego desperata. 
B: Dobra, to na twoich oczach, hm, potne się, o. Scyzoryk jest..
Xd
 Mam wrażenie, że zapomniałaś z kim rozmawiasz.

1 komentarz:

  1. Tj masz tak ankietę zrobioną, że mogę tylko zmienić głos a nie ponabijać na coś innego, więc raczej to były szczere chęci ludzi by tak zaznaczyć :(
    Ps. Rozmawiasz z księżniczką, z biblioteki będę czytać na pikniku dzieciom bajeczki w stroju księżniczki. Więc wiesz, gdzie jest Stucky mój poddany człowieku? ;p
    Ale, ale.. Pomyślałam o promcie dla Ciebie ;D Steve i Bucky zaczynają się bić, bo np Bucky'emu coś odwala bla bla, i nagle zmienia się to w umcyk umcyk cyk xD
    I nie mylę już Clinta, serio z nim o kukurydzy pisałam! Chciałam od niego a on powiedział, że żonka nie pozwoli xD Świta już? :D

    C: Teraz to już sobie ciebie wychowała.
    B: Ach fakt, masz tnij mnie.

    OdpowiedzUsuń