8 lipca 2016

O.

Szukałam na drugim blogu miejsca, gdzie prompty można pisać, nie ma takowego ;p Więc pójdę tu do "mniej na poważnie"?
Oj mogłam tego nie mówić.. Ale są blogi, które w ogóle nie są komentowane?
Ja dam sobie uciąć włosa, że z nim o kukurydzy rozmawiałam, tj z Tobą jako Nim xD 
/A ta oto podstrona o dźwięcznym tytule "Rzuć wyzwanie N", w której komentarz zostawiłaś jako pierwsza :P? Jest tam dopisek "odajecie kilka słów kluczy lub krótki zarys fabuły". 
/Zauważyłam pewną zależność - najwięcej komentarzy mają blogi naprawdę dobre (z wciągającą fabułą, pisane lekkim piórem) albo te naprawdę złe (z masą błędów, nielogiczną fabułą, Mary Sue i zasadą "jeśli nie będzie x komentarzy, usunę bloga"). Te pomiędzy mają ich o wiele mniej, a nawet wcale, a szkoda. Zdarzało się, że czasem jakieś opowiadanie komentowałam tylko ja.
/Tak, rozmawiałaś. Jeśli wejdziesz w posty wyetykietowane jako "Stuckyholiczka", ta rozmowa powinna być na drugiej lub trzeciej stronie.
C: A co o swoich dzieciach opowiesz? 
 Chętnie bym o nich poopowiadał, pochwalił się rysunkami z lodówki, pucharami czy świadectwami, ale w tym momencie to raczej kiepski pomysł. Zawsze ktoś może podsłuchać, a nawet najmniejszy wyrywek informacji może być wskazówką.
B: Uśmiechnij się?
 

1 komentarz:

  1. Brawo ja, zamiast na boki patrzę na górę xD Wtedy nie wiem jak do tego DOSZŁAM xD
    Co to Mary Sue? Bosz, ale po tyłach jestem, albo po dołach żeby tak kierunkowo było xD
    Jesteś kochana! Pewnie autor "żył" tylko dzięki Tobie :)
    Więc czemu sugerowałaś że znowu go mylę? ;o ja się dziś tracę, czas obejrzeć jakaś bajkę.

    C: Nie ufasz nikomu w Wakandzie?
    B: *umiera*

    OdpowiedzUsuń