10 lipca 2016

o.

Ale oni nagrzeszyli.. Człowiek nie chce o tym myśleć, a tu samo się ciśnie na usta co można by było..
Właśnie, czy widzisz to w głowie jak rozegrać xD Masz dwie wersje do wyboru, co wybierzesz będzie dobrze ;* 
/No właśnie nie, póki co nie mam pomysłu na to, jak sensownie to rozegrać i przedstawić tak, by emocje i motywacje tej parki trzymały się kupy, bo jednak Steve trzyma żądze na wodzy i najpierw zadbałby o upewnienie się, czy wszystko jest z Bucky'm w porządku. Dlatego najpierw zabiorę się za inne wyzwania. Teraz piszę o odkrywaniu przez nich fanowskiej twórczości w internecie.
S: Ale jesteś na wyciągnięcie ręki, a inni pewnie by odpuścili.
 Nie wiem co zrobiliby inni, nie myślałem o tym. Bucky to moja rodzina, a rodzinie należy pomagać i ją chronić. Nie było mnie, kiedy mnie najbardziej potrzebował, więc teraz staram się choć trochę to naprawić. 
B: Dobra to posiedźmy sobie

1 komentarz:

  1. Coby nie było, pisz spokojnie wszystko w odpowiadającej Tobie kolejności ;* A może ten prompt da się połączyć z tym obrazkiem i będę Ci łatwiej nieco?
    Och biedny, ale to napisz o swojej twórczości o nich xD mniejsza trauma xD

    S: Złoty chłopak, bez ironii.
    B: Tak.

    OdpowiedzUsuń