10 lipca 2016

O.

Wiesz co, to może nie łącz tamtego obrazka z bójka xD coś ładnie idzie Ci dziś myślenie xD a na opko zerknęłaś czy Johnlocki nie dla Ciebie? :p
 Zerknę później. Teraz piszę jednocześnie dwie notki na bloga (zapasik skończy mi się wraz z poniedziałkową notką) i miniaturkę, przerzucając tylko pliki w Wordzie, bo inaczej się nie wyrobię :P Ale muszę przyznać, mam dziś wenę.

+ klik
S: E, a to się go nie woła? Albo jakaś modlitwa przywołuje?
 Przyznaję, że nigdy nie przywoływałem Thora z Asgardu i zwyczajnie nie wiem jak to zrobić. Zazwyczaj sam przybywał, gdy był potrzebny.  
B: Że jestem brzydka a ty twierdzisz inaczej
 A skąd mam niby wiedzieć czy jesteś urodziwa czy jednak nie bardzo, jeśli nie wiem nawet jak wyglądasz? Może chociaż jakiś opisik czy coś?

1 komentarz:

  1. Dobra wena, trzeba korzystać gdy jest, bo niestety zdradliwa bywa xD
    Aww obejrzę na lapku <3 jakoś natchnęło Cię? ;p

    S: Może krzyknij jego imię?
    B: na mnie się sercem patrzy.
    Mam jasnobrązowe włosy, zielone oczy.

    OdpowiedzUsuń