4 lipca 2016

O.

Oj podpadli dziołszce, a ona może mieć PMS? Wtedy mają się jeszcze gorzej xD Oni nie mogą, a T'Challa? Jakby jakiegoś gołębia z wiadomością posłał? Czy gołąb to też zdrajca? Stark przewodniczącym? Coś czuję, że to samo w sobie już jest "niedobre" xD
Dobra, tylko wyznacz mi termin kiedy mogę zacząć, czy wziąć Cię z zaskoczenia? ;D <3
I do takich uniesień potrzebuje STEVOVEJ tarczy <3
/A dlaczego nie mogłaby mieć :P? W komiksach Red Skull był człowiekiem, nie super-żołnierzem, ale w filmach jest inaczej, więc Sin zyskuje jeszcze wszystkie bajery, które daje takie super DNA - w tym wolniejsze starzenie się. Więc wygląda jak młoda babka, choć ma te siedemdziesiąt lat (to też zmiana, ale nie moja wina, że Skulla gdzieś w TFA przeteleportowało). A do tego Sin była nieco... niezrównoważona, więc PMS jej nie potrzebny, by dostała szału i próbowała rozszarpać na strzępy tych, którzy zabili "jej prawdziwego mężczyznę" jak mawiała o Rumlowie. A co do Tony'ego - tutaj nawiązuję do komiksów, gdzie po CW został dyrektorem SHIELD. Które w MCU oficjalnie nie istnieje, więc stąd ACTU. A co do tego, że team nie może opuścić Wakandy - proszę cię, sądzisz, że oni i tak w końcu tego nie zrobią, a potem kolejny raz nie złamią prawa, ponieważ wtargną do Rosji :P?
/Weź mnie z zaskoczenia! A żeby było piękniej, shejtuj też drugi blog <3!
/Nie no, młot Skadi aka Sin też mu wystarczył. Doznał takich uniesień, że przez moment aż wykitował i Fury musiał go wskrzeszać. A teraz zagrajmy w grę: Co było pierwszą rzeczą, o którą spytał, gdy obudził się w szpitalu? A) Dlaczego wciąż żyje, B) Czy Natashy (wtedy jego dziewczynie) nic nie jest, C) Olał Natashę i spytał gdzie jest Steve i czy nic mu nie jest.

Ps. Uprzejmie proszę o zaprzestanie prób zdemoralizowania Stevena i nagabywania go pytaniami o podtekście (homo)erotycznym, ponieważ biedny się stresuje.
C: Dlaczego zabiłeś papugę? Co ona Ci na Boga zrobiła?
/Jaką znowu papugę? Ja nic nie wiem, niego nie widziałem, niczego nie słyszałem i niczego nie zrobiłem. 
S: Małe bara-bara-umcyk-bumcyk-cyk? To spróbuj? Dostałeś po raz trzeci życie, nie marnuj go na siedzenie w czterech ścianach. 
/Chwila... Co proszę?
/Zazwyczaj potrafię znaleźć sobie ciekawsze zajęcie. Nie widzę niczego pociągającego w nic nierobieniu i wylegiwaniu się na słońcu. Dla mnie to zmarnowany czas. Co poradzę, że to rozrywka nie dla mnie?
B: No, jakoś nie miałam jak się z nimi zapoznać.
/I nie zapoznasz. To moje bakterie, a ja jestem samolubny i nie lubię się dzielić.

1 komentarz:

  1. Wiesz, żeby było zabawniej i by każdy jej wybaczył. W końcu pod wpływem hormonów to można się unieść za bardzo. Skoro był jej "prawdziwym chłoptasiem" to dlaczego nie pobawiła się w Julkę i nie wbiła sobie scyzoryka w serce? Zero w niej romantyzmu Ci powiem, zero. Jestem zawiedziona. Wtargną, odbiją, napiją się pepsi, zrobią "aach" niczym Beckham i wrócą xD
    Dobra, a więc oficjalnie nie znasz dnia ani godziny! xD <3
    Po telefonie do przyjaciela, stwierdzam, że c) ale nie dam sobie żadnej części ciała za to uciąć ;o

    Ale o co chodzi? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    C: Bądź mężczyzną, weź jej śmierć na klatę. W co się bawiłeś?
    S: No, dyskoteka? Sorki, u was to się bawiło na lewą nóżkę, prawą nóżkę, do przodu, do tyłu..
    A jakie masz hobby prócz pakowania się w kłopoty, wciągania w nie przyjaciół?
    B: Moje są lepsze.

    OdpowiedzUsuń