4 lipca 2016

Polska Husarka

Hawkey
Cześć Hawkey jak myślisz po co Buckyemu jednorożec? Czy jakby podnieść całego Thora, który trzyma w ręku swój młot to można uznać że się podniosło młot Thora?
/Biorąc pod uwagę wszelkie talenty Barnesa, na pewno wykorzystałby go do zrobienia czegoś destrukcyjnego. Albo zrobiłby z niego maskotkę. 
/Gdyby podniosło się Thora, który trzyma młot - a jest to niemałe wyzwanie, bo facet swoje ważył - to podniosłoby się Thora, który podniósł młot, ale nie sam młot.
Bucky
Dlatego że Warszawa jest stolicą Polski a w Polsce jest 8 odmian śliwek:
-Bluefre
-Śliwka brzoskwiniowata
-Diana
-Lepotica
-Opal
-President
-Silvia
-Węgierska zwykła 
Sam widzisz "śliwkowy raj".
 Zdradzę ci teraz mały sekret, więc nachyl się i słuchaj uważnie, bo drugiej okazji nie będzie - tak naprawdę to ja wcale nie lubię śliwek. Szok, co?
 

1 komentarz:

  1. Bucky
    O mały włos a bym z balkonu spadła gdy usłyszałam twoją odpowiedź. Jakto nie lubisz śliwek? To po co w Bukaresztcie je kupowałeś. Sprzedawcą był sklepikarz nie sklepikarka czyli się nie zauroczyłeś. Mogłeś z pomocą śliwek zbudować ładunek wybuchowy. Mogłeś także przewidzieć że TARCZA cie znajdzie i poczęstować żołnierzy śliwkami z środkiem usypiającym w środku. Albo... Mogłeś zrobić z nich powidła albo placek śliwkowy i mieć nadzieje że Steve cie odwiedzi a on lubi śliwki. Oświedć mnie co tobą kierowało gdy kupowałeś śliwki, których nie lubisz.

    Steve
    Od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak działa twoja tarcza z fizyki jestem całkiem niezła by stwierdzić że twoja tarcza jest kołem ale działa jak bumerang. Może teraz ma jakies magnesy ale wtedy podczas II wojny światowej nie miała ich. Zastanawiające. Tylko mnie uprzedź gdy to będzie szokująca odpowiedź bym z balkonu nie spadła.

    Havkey
    Jakbyś przez tydzień miałbyś zamienić się ciałami z MĘSKIM członkiem Avengers to kogo byś wybrał i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń