11 sierpnia 2016

o.

A może Steve widząc jego spojrzenie odpuściłby? Nic nie wiadomo xd
Hah, no to byłaby szkoda. Lepiej o nim i z nim nic nie kręcić. Niech zostanie na papierze.
Chciałoby się, ale jak widać nie zawsze dobro ze złem wygra.
/Bucky mógłby sobie chcieć i wodzić za nią zakochanym spojrzeniem, ale sęk w tym, że póki Steve żył, Gail zupełnie nie była nim zainteresowana. Wolała super-żołnierza, nie zwykłego żołnierza, który wszystkich doprowadzał do szału, robiąc im zdjęcia. Bo tam Bucky był również fotografem.
/Red Skull jako nazista bardziej nazistowski od samego Hitlera jakoś bardziej pasował do filmowej adaptacji, przynajmniej moim zdaniem. No i gdyby postanowiono czerpać nie z 616, a z Ultimates, nie uświadczylibyśmy tego. Cóż, Bucky raczej nie płakałby z tego powodu, ale nie ma tego złego. Przynajmniej my mamy na co popatrzeć - ty na Bucky'ego, ja na tę piękną rękę :P

+ Wreszcie znalazłam - w Captain America #23 Bucky tęsknie dotyka ekranu, na którym wyświetlona jest twarz Steve'a: klik. Przypadek?
A: Uwielbiam koty! Więc proszę nie smaż już żadnego innego.. Nie wiem, chodzenie na kawe, lody, zakupy? 
/Nie chciałam go przysmażyć, to nie było celowe. Byłam zdenerwowana i jakoś tak wyszło. Ale nic mu się nie stało. Prawie.
/Razem z Oksaną czasem wkradałyśmy się na koncerty, czasem pracowałyśmy w barach, gdzie grywały lokalne zespoły, oglądałyśmy mecze. Obgadywałyśmy chłopców. To wystarczająco normalne?
S: Widzisz i mógłbyś Bucky'ego do woli macać. 
 Raczej wręcz przeciwnie. Zamknęliby nas zapewne tak daleko od siebie, jak byłoby to możliwe. Już zdążyli się przekonać, że jeśli w grę wchodzi uwolnienie Bucky'ego, jestem w stanie zrobić wszystko.
B: Czasem trzeba nauczyć się mówić to głośno. Jakby wyrzucić to poza siebie. Ale karma na pewno do nich wróciła.
 Gówno prawda, nic do nikogo nie wrócili. Jeden tylko więcej już sobie nie poużywał i przekonał się, że mam mocną szczękę i całkiem ostre zęby. Które mi potem powyrywali. Więc jeśli karma do kogoś wróciła, to do mnie. Więc powtórzę - gówno prawda. Jakaś jeszcze złota myśl?

1 komentarz:

  1. To ona taka płytka? Nie lubię takich osób no ale nie mnie osądzać xd och on zdjęcia a Steve rysunki? Artyści <3
    Trochę dziwne ma wypustki z tyłu nad łokciem ta ręką ale tak ma być xd a oni pewnie połączyli by parę światów i to tak by się zgadzało z tym co było?
    Plus widziałam przerobkę ant Winter soldier i był muchą xd

    I to nie jest przypadek! Stucky istnieje! <33333333333333333333

    A: Ale teraz jest szczęśliwy? Jeśli tylko nie było tych waszych mocy to normalne jak najbardziej.
    S: Lubię te twoja braterskość względem niego.
    B: przeszłość

    OdpowiedzUsuń