12 sierpnia 2016

o.

I pewnie prosiłby o śpiewanie dobranocek xD
Haha jego zdjęć możesz linkować ile chcesz a ze Stucky to jeszcze więcej xD <33 Dobroci nigdy za wiele xD Właśnie muchą, aż się zdziwiłam xD
/Żeby potem mieć koszmary :P?
/Niestety, ale większość artów Stucky, które ostatnio przeglądałam, nie nadaje się do linkowania przed 22. Szukam inspiracji, bo wen od miniaturki zdezerterował i nie pojawia się od kilku dni. Ale mam za to ciekawostkę, którą dzisiaj odkryłam - jeśli Steve w grze "Marvel Future Fight" ma mundur wzorowany na tym z CW, jednym z jego ataków jest... przywołanie Bucky'ego, który ochroni mu tyłek. W drugą stronę jest tak samo. Urocze :P
A: Nie no, ty też jesteś normalna z małym gratisem.
 Ale ona jest normalna, że normalna. Tak całkiem. No dobra, nie całkiem. Inaczej by się ze mną nie zadawała.
S: Teraz się odwdzięczasz?
 Nie traktuję tego w ten sposób. Nie odwdzięczam się, a robię to, co powinienem. Jesteśmy przyjaciółmi, a przyjaciele sobie pomagają, prawda?
B: Wyżyj się dalej na mnie, proszę bardzo. Może w końcu coś ci pomoże
 Nie wyżywam się. Skąd niby ten pomysł?

1 komentarz:

  1. Koszmary z Bucky'm? To będą piękne sny xD
    Ale wróci, ja w to wierze, a większość osób chyba wie, że przy mnie tematy po 22 to i o 7 rano do kawy można poruszać xD Bo nawet twórcy gier wiedzą, że oni razem to super machina xD

    A: A wie o twoich mocach?
    S: Jak najprawdziwsza prawda. Dlatego Stark nie był twoim przyjacielem
    B: Okej

    OdpowiedzUsuń