12 sierpnia 2016

o.

Można to w sumie stwierdzić po twarzach pozostałych postaci.. Ale to Steve nadrabia pewnie xD
Panie wenie! Panie wenie! Proszę wrócić do głowy N!!
Obrazeczek miodzio <3 te rumieńce!
Dla tychże scen warto zagrać! Choć pewnie komp mi odmówi współpracy xd
/Steve zawsze będzie dumny i wniebowzięty, nieważne, co Bucky będzie robił. Dobra, kilka wyjątków by się znalazło, ale co tam.
/A spójrz jakie to jest piękne i romantyczne! A tak poważnie, chodziło mi o to.
/W takim razie możesz wpisać ten tytuł w google, dopisać do tego "Stucky" i włączyć kilka filmików z yt. Steve znowu musi tam ratować Bucky'ego :P 
A: Może to twoja bratnia dusza? Choć ktoś ją może chcieć skrzywdzić?
 Wątpię, że komuś przypomniałoby się o mnie po tylu latach. Z SCHIELD zwiałam jak miałam czternaście lat, z tego całego Red Roomu wyciągnęli mnie, jak miałam dziewięć lat. Nie jestem jakaś superważna, żeby ciągle mnie ścigali.
S: Zabiłbył go?
 Tony? Sądzę, że byłby do tego zdolny. I jestem pewny tego, że wtedy ja byłbym gotów zabić jego.
 B: Nic.. Kocham cie
 Przewspaniale, cieszę się.

1 komentarz:

  1. Haha Bucky jest oczkiem w jego głowie i nie można temu zaprzeczyć xD
    Aww lubię takie "codzienności" a podoba mi się też fakt, że Steve trzyma/bawi się palcami metalowej dłoni xd
    Bo jego obowiązkiem jest ratowanie Księżniczki w opałach! <3

    A: Ale masz przydatne umiejętności i teraz każda moc po każdej stronie jest przydatna.
    S: (nie ma to jak autokorekta na telefonie xd miałam pytać czy zabije Starka ale odpowiedział i tak xd) To dobrze że jesteś gotów tak chronić Bucky'ego.
    B: Smutno mi

    OdpowiedzUsuń