12 sierpnia 2016

o.

Koszmary z Bucky'm? To będą piękne sny xD
Ale wróci, ja w to wierze, a większość osób chyba wie, że przy mnie tematy po 22 to i o 7 rano do kawy można poruszać xD Bo nawet twórcy gier wiedzą, że oni razem to super machina xD
/Nie tyle z samym, co z jego talentem wokalnym. A raczej jego brakiem :P Nie no, może przesadzam. Ciężko stwierdzić jak śpiewa postać z komiksów. 
/Ty w to wierzysz, ja w to wierzę, ale wen chyba o tym nie wie i w to nie wierzy. Ale przynajmniej #50 napisałam więcej, niż sądziłam. A to wszystko dzięki mojej sadystycznej naturze.
/Zagraj sobie kiedyś w grę "Captain America: Super Soldier" na PC. Głosów użyczają tam aktorzy z MCU, a wyglądy postaci są na nich wzorowane. A Stucky aż wylewa się z niektórych scen :P

 A jeśli chcesz rzeczy 18+ o siódmej (dziewiętnasta to też siódma, nie?) to o, zobacz jaki ładny art znalazłam - klik.
A: A wie o twoich mocach? 
 Wie. Wielu dziwaków spotkać można w Nowym Jorku, więc nawet nie zdziwiła się jakoś szczególnie.
 S: Jak najprawdziwsza prawda. Dlatego Stark nie był twoim przyjacielem
 Nieważne jak bliski by mi był, nie pomógłbym mu zabić Bucky'ego. Buck jest dla mnie jak brat i zrobię naprawdę wiele, by go chronić. Zdaję sobie sprawę, że ostatnio zaszło to zdecydowanie za daleko, dlatego więcej nie pozwolę się Tony'emu do niego nawet zbliżyć.
B: Okej
 Co ja niby znowu zrobiłem?
 

1 komentarz:

  1. Można to w sumie stwierdzić po twarzach pozostałych postaci.. Ale to Steve nadrabia pewnie xD
    Panie wenie! Panie wenie! Proszę wrócić do głowy N!!
    Obrazeczek miodzio <3 te rumieńce!
    Dla tychże scen warto zagrać! Choć pewnie komp mi odmówi współpracy xd

    A: Może to twoja bratnia dusza? Choć ktoś ją może chcieć skrzywdzić?
    S: Zabiłbył go?
    B: Nic.. Kocham cie

    OdpowiedzUsuń