18 września 2016

Astrid Löfgren

N, o nie. Udziały będzie mieć Bucky, ja, i moja teściowa. No, jeszcze ciebie włączymy w to zaszczytne grono, bo masz w tym odkryciu duży udział, nie ma co ukrywać.
Pan Stan taki Stucky <3 
/A co jak Hydra nas pozwie? W końcu to oni wpadli na tak wspaniały i innowacyjny pomysł, jakim jest zwiększający gęstość i jędrność włosów oraz depilujący (tylko wybrane części ciała!) lód. No i jeszcze elektrowstrząsy, które zapewniają świeży, plażowy look.
/Oni wszyscy tam zdają się to robić specjalnie <3
Steve, a może się ciebie boją? Że będziesz zły, czy coś? Chociaż nie, masz zbyt wiele dobroci i cierpliwości, by się tego obawiać. 
 Nie trzeba się mnie bać. Naprawdę rzadko daję się wyprowadzić z równowagi, a stwierdzenie, że czasem dramatyzuję, nie doprowadziłoby do tego.
Bucky, jeszcze nie zaczęłam przesadzać.
 Nie dręcz mnie, kobieto.

1 komentarz:

  1. N, ten, kto to wymyślił, już dawno pewnie leży sobie wygodnie w grobie, więc myślę, że nasze miliony są bezpieczne.
    Co nie? Wszystko takie Stucky. Aż czekam na kinową wersję "50 twarzy Stucky", albo coś takiego.

    Steve, a nigdy nie wiadomo. Może akurat by się zdarzyło, że przelałaby się czara goryczy i pupa.

    Bucky, jeszcze nie zaczęłam cię dręczyć.

    OdpowiedzUsuń