18 września 2016

o.

Może być! Haha chcesz sprawdzić jak Cię przyjmą? Przyjmą Cię dobrze! ;****
Dokładnie! Takie komentarze mogą być też podstawą już jakąś do fika z kłótnią xd ale przyznać trzeba, że to jakaś forma rozrywki xD 
Ty rozpustnico!! :o zdemoralizowałaś mnie
/Dziś pewnie to wrzucę. Nie wiem czy jedną część, czy lepiej od razu trzy, ale odkopię konto i nauczę się wreszcie tagować. + Ty to Mimi_vel_o, tk :P?
/Lubię czytać gównoburze <3 Szczególnie w analizatorniach, bo tam niemal zawsze krytyka opka jest odbierana jako krytyka autora. Oczywiście tak nie jest, ale wierne obrończynie (jak te od nazi-opka) wiedzą lepiej. Czasem brakuje tylko popcornu.

/Chciałam powiedzieć, że Steve powinien być na łóżku, żeby mógł wygrzać miejsce chowającemu się pod nim Bucky'emu. A coś ty myślała ;P?
S: Przecież jesteś zdrowego i silnego faceta, pewnie że tobie to będzie smakować Corn Dogu.
 Przepraszam, ale co ma bycie zdrowym i sinym do tego, co komuś smakuje? Jeśli wciąż byłbym chorowity i słaby, nie mogłoby mi już to smakować? Okej, tak naprawdę to nie smakuje mi to jakoś szczególnie, ale jest znośne i uważam, że nie jest złe. I co ma do tego Corn Dog?
B: Jedzenie się je, więc jakąś chęć masz?
 To jedzenie się je? Poważnie? Nie wiedziałem. Wiem, że jedzenie się je. Jeśli człowiek nie będzie jadł, wreszcie wykituje z głodu, a to nic fajnego, możesz mi wierzyć. A nie mam chęci na nic.

1 komentarz:

  1. Tak to ja! Super, że tam wrzuciłaś <333333 Mam nadzieję, że to przyniesie efekty w postaci komentarzy i wizyt tu większych i większego odzewu, ale dobrego dla Twojego lenistwa xD
    Haha dokładnie! Choć te analizy czasem jakby nie dają całkowitego poglądu, bo czasem wyrwą zdanie z kontekstu a ono było na przykład w całości spoko a osobno brzmiało źle, ale to nie przy nazi już nie pamiętam przy którym xD Haha dać to tej jak ona się zwie Joanna - komputer czyta to tak bez emocji,w tym programie komentarze musiały by brzmieć bosko xD


    A Ty wiernie na leżance w kuchni byś spała i zezwalała im cieszyć się sobą wzajemnie?

    S: W sensie, pasują do ciebie te wszystkie zdrowe koktajle, owsianki, kawy zbożowe etc. Byłbyś idealną twarzą do reklamy. Nic Cornie, nic.
    B: Nic do jedzenia, czy nic nic? Bo na cosia chęć miałeś. Więc zaś nie możesz mówić, że na nic nie masz ochoty.

    OdpowiedzUsuń