18 września 2016

o.

#1 Albo moje przerobione "super, czekam na next" xD
A! To Iwona, nie wiem skąd Joanna mi się wzięła xD nie obrażaj swoich tekstów nią! One są za dobre na nią xD już lepiej tamte komentarze wrzucić i podwoić ich beznadziejność xD
A jak czyta Stucky? <33 albo "Steve pieprzy Bucky'ego" xd <3

No to grzecznie proszę na kanapę iść i dać im robić barararara riki tiki xD
#2 Wyczuwam Stucky moment! <3333333333333333333333333333333333333333333
/O tak, taki komentarze także są super-motywujące <3
/Nie mam jej zainstalowanej, ale pewnie brzmiałoby to jakoś tak: "Ste-fał-e pie-przy B-u-ck-igrek-apostrof'-ego". Czujesz tę namiętność "znak mniejszości-trzy"? 

/To nie koniec takich momentów. Dzięki Herbacie dowiedziałam się też, że piosenka, która jest włączona, kiedy Steve nakrywa Fury'ego w swoim mieszkaniu, to "It's been a long, long time", która jest piosenką ukochanej, która wita żołnierza powracającego z wojny. Chwilę później Steve spotyka Wintera po raz pierwszy.

/No i moja kanapa jest zbyt miękka :(
S: Ale z ciebie skurczybyk, chwal się chwal tą przemianą materii i mięśniami. Nikt ci nie zazdrości.
/Słownictwo.
/I nie chciałem się chwalić. Po prostu mówię jak jest. I możesz uwierzyć, że wcale nie jest to takie świetne, ponieważ muszę jeść kilka razy częściej i wiecznie jestem głodny. 
 B: To wymyśl czym to może być i zrobimy

1 komentarz:

  1. Więc N! Czekam na nexta! :p czujesz napływającego wena dzięki moim słowom? Pamiętaj, że jesteś wielka! <3
    To prawie jak oświadczyny "znak mniejszości trzy", Iwona na pewno z taką intencją by to mówiła xD

    Podkład muzyczny nie kłamie.. Przecież on ma podkreślać rangę chwili, dodać znaczenie niewypowiedzianemu. Więc ja już jestem w skowronkach, tfu w Samach xD

    Przeżyjesz, ku chwale ojczyzny! Pamiętaj!

    S: Co słownictwo? Nie powiedziałam skurwysyn, byłam grzeczna. A co najbardziej lubisz teraz jeść?
    B: Zrobimy Steviemu shake?

    OdpowiedzUsuń