18 września 2016

o.

Więc N! Czekam na nexta! :p czujesz napływającego wena dzięki moim słowom? Pamiętaj, że jesteś wielka! <3
To prawie jak oświadczyny "znak mniejszości trzy", Iwona na pewno z taką intencją by to mówiła xD

Podkład muzyczny nie kłamie.. Przecież on ma podkreślać rangę chwili, dodać znaczenie niewypowiedzianemu. Więc ja już jestem w skowronkach, tfu w Samach xD

Przeżyjesz, ku chwale ojczyzny! Pamiętaj! 
/Cudownego napływu weny niestety nie dostałam, ale coś tam skrobię.
/Prawda, że to pięknie brzmi? Dlatego chcę wrzucić do niej swojego ff i rozkoszować się jego pięknem. Spokojnie, nagram to i wrzucę wersję audio na bloga, nie zatrzymam tego dla siebie <3

/Albo ktoś tam szpipuje Stucky, albo robią sobie żarty, albo wiedzą, że fandom Stucky jest duży i chą takimi zagraniami ugrać jak najwięcej.

/Ale której ojczyzny? Ich czy naszej? Mam dylemat, pomocy! 

/I tak tylko przypomnę, że Steven "Słownictwo" Rogers sam kilka razy powiedział "cholera" i nazwał Fury'ego "skurwysynem". Hipokryta.
S: Co słownictwo? Nie powiedziałam skurwysyn, byłam grzeczna. A co najbardziej lubisz teraz jeść?
/Od skurczybyka do skurwysyna niedługa droga.
/Lubię kuchnię chińską czy meksykańską, ale słabiej przyprawioną. Choć zjem niemal wszystko, nie wybrzydzam.
 B: Zrobimy Steviemu shake?
 Sam niech sobie zrobi. Wypijam dziennie półtora litra tego szajsu i nie zamierzam tykać tego... czegoś częściej niż jest to konieczne.

1 komentarz:

  1. A tak bez tego to byś nie szkrobała a Puszka po ogonie głaskała!:p nawet jakiś rym jest xD
    Haha zrób to na Święta jako prezent dla czytelników xD

    Pewnie chcą tym coś ugrać a może i aktorzy nie tyle co shipują a nie mają nic przeciwko xD tak jak zdjęcie Chrisa i Sebcia z calujacymi się naśladowcami xD

    Za obydwie! Co byś dłużej na kanpie została! :p

    Ale on to pewnie zrobił idealnie jak człowiek idealny xD

    S: A skąd wiesz? W Wakandzie wam to gotują czy uciekasz samolotem by coś przegryźć i wracasz?
    B: Ale tylko składniki mi popodajesz, doprawimy to chili i damy z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń