17 września 2016

o.

Będę tam na Ciebie czekać ;D A czemu nie chcesz innych?
Bo pewnie dla niej nie ma znaczenia, że jak jest komentarz "nie martw się tą poniżej" to nikt tam nie spojrzy xD
Ja z tego wszystkiego aż poszłam do kuchni po śliwkę, trzeba było nią tę chwilę uczcić xD
Przyznaj się, że wolałabyś go pod łóżkiem a nie w lodówce ;p 
/Od czegoś trzeba zacząć, prawda? Ja zacznę do Stucky. Jak wymyślę jakiś tytuł. Może "Dom"?
/Jak widzę taki komentarz, pierwszym, co robię jest szukanie go :P I cierpię, kiedy są pousuwane. Bo często są lepsze od samego ff.
/Bucky'ego pod łóżkiem, Steve'a na, a co!
S: To jakbyś dziecko papką karmił..
 Sam też to pijam, tak dla towarzystwa. I nie jest aż takie złe.
 B: Zgłodniałeś? Ale od dziś będę tak mówić na niego Corn Dog xD
 Nie, nie zgłodniałem. Ostatnio pilnują, żebym jadł i mam dosyć. Ale co poradzę, że Steve kojarzy mi się z jedzeniem? Kiedyś Corn Dog, teraz Dorito.

1 komentarz:

  1. Może być! Haha chcesz sprawdzić jak Cię przyjmą? Przyjmą Cię dobrze! ;****
    Dokładnie! Takie komentarze mogą być też podstawą już jakąś do fika z kłótnią xd ale przyznać trzeba, że to jakaś forma rozrywki xD

    Ty rozpustnico!! :o zdemoralizowałaś mnie

    S: Przecież jesteś zdrowego i silnego faceta, pewnie że tobie to będzie smakować Corn Dogu.
    B: Jedzenie się je, więc jakąś chęć masz?

    OdpowiedzUsuń