17 września 2016

o.

#1 Możesz tam nie tylko swoje Stucky dodawać! <3
Nie wiem czemu, ale mi Twoich komentarzy nie pokazało, może laska usunęła? Ach.. pierwszoosobowa narracja, aż tak końca dnia nie będę sobie psuć xD
Może też jej dali serum i ona w ciągu 5 lat postarzała się o 10 a później miała 75 i wyglądała wciąż na 15 xD

#2 [link] Patrz! Śliwki dostały swoje pięć minut!
/Coraz poważniej się nad tym zastanawiam, więc kto wie, może wreszcie coś wrzucę. Choć pierwsza pewnie będzie trzyczęściowa miniaturka Stucky. 
/Właśnie tak patrzałam, że mojego komentarza i jej odpowiedzi nie ma. Myślałam, że jeśli ja mam go w konwersacjach, to tam jest. Ale jest za to ten o kujonie. No a gdyby panience dali serum, starzałaby się wolniej, nie szybciej :P

/Niedługo Bucky ze śliwkami wyskoczy mi z lodówki. To słodkie, jasne, ale to jest wszędzie.
S: Wiesz co? Może jakieś ciasteczko jednak mu daj? 
 Nie chciał żadnego pokarmu stałego, więc znalazłem kompromis. Ale chyba nie bardzo mu się spodobał.
 B: Wyglądałby wcześniej jak balon przypięty do ciała?
 Skojarzył mi się z corn dogiem. Wielka, podłużna głowa i chude ciało.

1 komentarz:

  1. Będę tam na Ciebie czekać ;D A czemu nie chcesz innych?
    Bo pewnie dla niej nie ma znaczenia, że jak jest komentarz "nie martw się tą poniżej" to nikt tam nie spojrzy xD
    Ja z tego wszystkiego aż poszłam do kuchni po śliwkę, trzeba było nią tę chwilę uczcić xD
    Przyznaj się, że wolałabyś go pod łóżkiem a nie w lodówce ;p

    S: To jakbyś dziecko papką karmił..
    B: Zgłodniałeś? Ale od dziś będę tak mówić na niego Corn Dog xD

    OdpowiedzUsuń