17 września 2016

o.

Haha czyli dobrze, że tam niczego nie szukam, bo pewnie nie znajdę ;o Choć jest mi trochę smutno, bo na ao3 polskie Stucky ucichło i tylko po ang trzeba czytać ;(
A jeżeli tą córkę zamrozili? To mogłaby mieć 16 lat? :D Może on jest ukierunkowany na angielską pisownię i stąd walka o polskie znaki? Temu może lepiej napisać "luzko" choć wolałoby się widzieć "lozko" xD 
/Pocieszę cię trochę, jeśli napiszę, że pewnie teraz zamiast trzeciej części miniaturki pojawi się wreszcie Stucky? I może wrzucę je na ao3, dzięki temu będziesz mogła przeczytać tam polskie Stucky :P
/Znalazłam swój komentarz i to było jeszcze bardziej namieszane. Steve i Peggy poznali się tam w 1940 roku. Kiedy Steve rozbijał samolot, pannica była z nim i miała wtedy 15 lat. Czyli urodziła się w 1940 roku, a w 1945 miała już 15 lat. Ogarniasz? Bo ja nie. Albo woja trwała w tamtym świecie do roku 1955, kto ich tam wie. Tutaj masz link, jeśli chciałabyś na to zerknąć. Ja znów zamiast polskich znaków mam oczywiście kwadraciki. I jak tu nie kochać wattpada?
S: To gdzie masz dla niego marcheweczkę?
 Mam dla niego szejk z odżywką białkową i otrębami. Dostaje to dwa razy dziennie, żeby uzupełnić braki. To akurat mu nie smakuje, więc kiedy go pije, spogląda na mnie tak, jakby chciał wydrapać mi oczy.
B: Może dłonie wiedziały o tym, że on się kiedyś da napchać serum?
 W sumie dobrze, że dłonie, a nie taka choćby głowa. To byłby już większy problem.

2 komentarze:

  1. Możesz tam nie tylko swoje Stucky dodawać! <3
    Nie wiem czemu, ale mi Twoich komentarzy nie pokazało, może laska usunęła? Ach.. pierwszoosobowa narracja, aż tak końca dnia nie będę sobie psuć xD
    Może też jej dali serum i ona w ciągu 5 lat postarzała się o 10 a później miała 75 i wyglądała wciąż na 15 xD

    S: Wiesz co? Może jakieś ciasteczko jednak mu daj?
    B: Wyglądałby wcześniej jak balon przypięty do ciała?

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.wattpad.com/273496738-przynie%C5%9B-%C5%9Bliwki-mn%C3%B3stwo-%C5%9Bliwek-stucky-stucky-plums Patrz! Śliwki dostały swoje pięć minut!

    OdpowiedzUsuń