17 września 2016

o.

Ale powrotu też dawno nie było, więc niech on ma pierwszeństwo ;D A ja zapamiętam, by kiedyś wrócić do tych pytań i zadać je ponownie ;D Właśnie, co się z resztą stało? 
/Sporo marvelowskich blogów powymierało, niektórym przeszła "faza", to się stało. Trzy osoby usunęły/zawiesiły blogi i tyle je widziałam, z dwiema mam kontakt mailowy i wiem, że czytają (głównie same notki), ale się nie udzielają; z jedną mam go przez wattpada, a reszta się wykruszyła, ot co. Pozostały więc Astrid, która pobija rekordy cierpliwości, Mad Aleks, która wpada od czasu do czasu od dość dawna, Alexa Mariani rzadziej, ale jednak. Jeszcze Auguri. Ciebie nie liczę, bo właśnie z tobą rozmawiam, więc :P Czy ktoś jeszcze to czyta - tego nie wiem, choć ze statystyk wychodzi, że tak. A wyniki ankiety to już w ogóle kosmos, z którego niewiele wynika, więc ich nie przytaczam. Ale wolę żeby udzielały się dwie osoby, bo tego chcą, niż więcej, bo czują jakiś dziwny przymus. A moja leniwa strona woli dodawać po kilka odpowiedzi dziennie, niż po trzydzieści (rekord to 36).
/A więc "Powrót...". Bucky, Steve i...? Peggy? Howard? Dum Dum?
S: Nie próbuj kłamać.
 Wierz mi, że nie potrafię kłamać i nawet nie próbuję.
B: Pomyliłam się, on Steve ma duże dłonie. Zawsze to coś, to kogo próbujemy?
 No tak, Steve ma duże łapska. To fakt. Zawsze miał je dziwnie duże.
/I to nie było zabawne.

1 komentarz:

  1. Wiem, że Czarna Herbata coś pisała, ale doszłam do momentu, gdzie pojawiła się jakaś laska i przestałam :( Wattpad jeszcze żyje? Powiem szczerze, że długo już tam nie zaglądałam a utwierdziło mnie to dodawanie tekstów na ao3 z komentarzem "wattpad to chłam" ;o Ale jeśli masz tam jakieś porządne Stucky, to śmiało pokaż xD
    Może Peggy? Pogadamy z nią o mięśniach Steve xD DumDum śmieszny gościu ;D A z Howardem chyba nie miałam okazji pogadać?

    S: I tak go uwielbiasz..
    B: Dziwnie? Co masz na myśli?

    OdpowiedzUsuń