17 września 2016

o.

Wiem, że Czarna Herbata coś pisała, ale doszłam do momentu, gdzie pojawiła się jakaś laska i przestałam :( Wattpad jeszcze żyje? Powiem szczerze, że długo już tam nie zaglądałam a utwierdziło mnie to dodawanie tekstów na ao3 z komentarzem "wattpad to chłam" ;o Ale jeśli masz tam jakieś porządne Stucky, to śmiało pokaż xD
Może Peggy? Pogadamy z nią o mięśniach Steve xD DumDum śmieszny gościu ;D A z Howardem chyba nie miałam okazji pogadać?
/Nie czytam zbyt wielu ff na wattpadzie, bo zbyt wiele razy nazwana zostałam hejterką, bo śmiałam zwrócić komuś uwagę, że pisać powinno się "łóżko, są i ludziom" zamiast "łużko, som i ludzią". Albo zwróciłam uwagę na to, że Steve nie mógłby mieć szesnastoletniej córki z Peggy, że nie mogłaby ona sobie jak gdyby nigdy nic uczęszczać do przedszkola w Niemczech, i że ta córka nie mogłaby mieć 16 lat, kiedy skończyła się wojna, bo urodziła się pod koniec lat trzydziestych.. Za to zostałam nazwana też "kujonem". Nie lubię wattpada, bo roi się tam właśnie od takich aŁtorek. Ale Czarna Herbata tam kontynuuje swoje ff. Spróbowałam wrzucić tam też "Niebo...", ale wattpad ciągle coś mi kasuje, zmienia akapity, nie wyświetla komentarzy, a do tego często nie pokazuje polskich znaków, więc chyba jednak sobie podaruję.
/Nope, sprawdziłam i z Howardem nie gawędziłaś. Pojawił się w październiku 2015, więc nie miałaś okazji.
S: I tak go uwielbiasz..
 Ale to nie oznacza, że nie mogę nazywać go upartym osłem. Mogę. I właśnie to robię.
B: Dziwnie? Co masz na myśli?
 Bo Steve był kiedyś... no, mniejszy. Sporo. Ale za to dłonie zawsze miał dość duże, takie... normalnego rozmiaru, kiedy on... takiego nie był. Dlatego mówię "dziwnie".

1 komentarz:

  1. Haha czyli dobrze, że tam niczego nie szukam, bo pewnie nie znajdę ;o Choć jest mi trochę smutno, bo na ao3 polskie Stucky ucichło i tylko po ang trzeba czytać ;(
    A jeżeli tą córkę zamrozili? To mogłaby mieć 16 lat? :D Może on jest ukierunkowany na angielską pisownię i stąd walka o polskie znaki? Temu może lepiej napisać "luzko" choć wolałoby się widzieć "lozko" xD

    S: To gdzie masz dla niego marcheweczkę?
    B: Może dłonie wiedziały o tym, że on się kiedyś da napchać serum?

    OdpowiedzUsuń