11 września 2016

o.

Wiesz, że czasem mogę brzmieć inaczej ale zawsze staram się Ciebie nie poganiać i spokojnie czekać na rozwój sytuacji xD
Haha ale to jak z nimi dzielisz pokój to nie jest tak, że pewne dźwięki przestajesz słyszeć? 
/Poganianie mnie nie dałoby zbyt wiele. Może nawet wręcz przeciwnie, bo pisałabym coś na szybko i byłoby to nie do strawienia, więc zamiast poprawić to dwa razy, poprawiłabym to pięć razy i zeszłoby mi na to jeszcze więcej czasu. Tak już niestety mam i zazdroszczę wszystkim, którym napisanie rozdziału zajmuje góra kilka dni, nie kilka tygodni. Moja doba jest widocznie krótsza niż ich :P
/Trzymam to wszystko w osobnym pomieszczeniu, inaczej by się zwyczajnie nie dało. Hałas 24/7, a czasem jeszcze gekony mają swoje okresy godowe i skrzeczą, więc oszalałabym siedząc z nimi w jednym pokoju. A zasnęłabym ewentualnie ze stoperami i na mocnych prochach. 

/I tak wtrącę się, nawiązując do rzęs - czy one już nie są piękne i długie? Tylko zobacz, o - klik albo klik. Nie jedna kobieta mogłaby mu ich pozazdrościć :P Ale wielu mężczyzn ma ładne, długie rzęsy, dzięki temu, że nie niszczą ich żadnymi smarowidłami.
S: No właśnie! Więc tym bardziej powinieneś zadbać o wizerunek, ładne długie rzęsy, całuśne usta.. Ale o nie to Bucky może zadbać przysysając się.
Oczywiście, że nie.. Tylko pod kloszem jej nie zamknij. Pewne porażki są w życiu potrzebne.
/Bucky może zadbać o moje rzęsy, przysysając się do nich? Nie jestem specem od sztuki makijażu i tym podobnych, ale czy w ten sposób by ich raczej, bo ja wiem, czasem nie poniszczył? Ale z ustami muszę się zgodzić. 
/Nie miałem na myśli trzymania pod kloszem, możesz mi wierzyć. Nie mam zbytniego doświadczenia w kwestii wychowania, ale takie odcięcie od wszystkiego nie jest raczej  zbyt dobrym modelem rodzicielstwa.

B: To masz ochotę na przód czy tył?
/Który przód konkretnie? Ten na twarzy czy ten nieco niżej? A zresztą, nieważne, lubię oba te przody. Potrafi ich używać, temu nie można zaprzeczyć, i jakoś traci wtedy większość swojej nieśmiałości,. Nie, żebym jakoś szczególnie narzekał z tego powodu, lubię jak pokazuje mi kto tu rządzi. Szczególnie kierując oba swoje przody do mojego tyłu.
/Poważnie, to brzmi durnie jak cholera.

1 komentarz:

  1. Albo byś po prostu zapodała tak zwanego focha i byś przestała pisać. Bo skoro my jesteśmy tacy mądrzy z poganianiem to i z pisaniem też byśmy byli xD
    No ale Puszek daje sobie radę z jego pannami? A później sprzedajesz małe gekony? Miło ze strony rodziców, że pozwalają mieć je w osobnym pokoju xD

    No ma ładne ale wiesz, z zalotką dałby sobie radę xD i coś w tym jest, facet mało dba a i tak dobrze wygląda ;o

    S: Miałam na myśli usta, ale to nie składa ci motylich pocałunków na powiekach? Pewnie ty go tak dopieszczasz co?
    Pożyjemy to zobaczy jak to będzie z waszym dzieckiem. A jak to będzie chłopak?
    B: Miałam na myśli górny przód? Ale ty również używasz swoich przodów, czy z lenistwa wolisz jak wszystko odwala Steve?
    Nie ma 22ej więc w ten sposób musimy rozmawiać..

    OdpowiedzUsuń