11 września 2016

o.

Oj tam, oni nikogo nie zgorszą, jeden ma ciągle na sobie bluzę xD
Może prowadzisz jakąś dziwną działalność? Haha pewnie by o papiery spytali a do gekonów nie są potrzebne, no ale jakaś podstawę do mandatu muszą mieć xD
A kto by się nie zastanawiał, ja czekam az ktos będzie chętny kupić mój tłuszcz xD
/Nie, nie, wcale. A te pozy to tylko taka joga dla zaawansowanych, nie ;)?
/No ba, prowadzę nielegalny handel wyrobów ze skóry. Największym powodzeniem cieszą się kominy i szale produkowane z jeszcze świeżych i ruszających się gadzich ogonów. Masz mnie.
/Zadzwoń do Tylera Durdena, może on by chciał. W końcu tłuszcz matki Marli przerobił na mydło :P

+ Nowa część miniaturki!
S: No dobra, w każdym przypadku byłoby to seksistowskie, ale jakoś przyjęło się, że to facetów się prędzej sprawdza..
Zawsze go możesz swym pragnieniem zaskoczyć.
/Poznałem zbyt wiele zaprawionych w kłamstwie kobiet, by przejmować się tym, że takie sprawdzanie mogłoby uchodzić za seksistowskie. Nie mówię, że brałbym takich kandydatów na stronę, podłączał do wykrywacza kłamstw i przepytywał ze wszystkiego, ale ostrożności nigdy za wiele. A i tak mogę założyć się, że Bucky będzie gorszy.
/A kto powiedział, że go nie zaskakuję? Bycie delikatnym przez cały czas, byłoby zbyt nudne i monotonne. 

B: Obrzezane penisy są lepsze? To czemu mu nie ciachniesz trochę? No właśnie, skoro coś lubisz to on mógłby ci to dać?
/Może nie tyle są lepsze, co raczej trochę... estetyczniejsze? Nieobrzezany wygląda trochę jakby ktoś wepchnął go w przyciasny golf, tak szczerze mówiąc. Ale nauczyłem się obsługiwać i takiego, więc to już nie problem. Wielkiej różnicy to nie ma. Jest jedynie to, że nie można zbyt ostro ściągnąć napletka, i że potrzebuje mniejszego nawilżenia jeśli chce się użyć ręki. Jestem już prawie specem.
/I źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że może on nie lubi być na dole, ale za to ja tak. I dlatego widzę tutaj jakiegoś wielkiego problemu. 

1 komentarz:

  1. No a nie? Sądzę, że Bucky'emu by się spodobało.. Miałby z czego się śmiać xD
    Ha! Skarbówka czeka moja Droga! :p no chyba że ofiarujesz mi tenże szal to daruję xd
    Ale chciałabym żyć?

    S: Ale wykrywacz byłby dobry.. Choć mogłaby pomóc Wanda? Ona może by sprawniejsza była.
    Oh! To czym go ostatnio zaskoczyłeś?
    B: Aa, to teraz rozumiem. Dograliście się. Pisani sobie jesteście, nie ma co.
    Haha jesteś specem od penisa Stevena Rogersa? A w łóżku jak do siebie się zwracacie?

    OdpowiedzUsuń