24 września 2016

o.

#1 Myślałam, że też się gdzieś w Marvelu przewinął, bo czekając na Greysów nie miałam co oglądać więc sobie włączyłam odcinek Agentów xD
Wyobrażasz sobie Kobik w czasie okresu? Albo przy zwykłej burzy hormonów w czasie dorastania? To wtedy też liczyłabym na to, żeby wygrywała część jej tej Kostki xD
Czyli ona już pokazuje jaką rodzinkę chce! Także trzeba jej posłuchać xD

Mhm xD
#2 Podoba mi się, że jest humorystycznie, by później człowieka zatkało. Ale Bucky mógłby robić też listę dobrych rzeczy, nie tylko, że komuś pomógł, ale takich przyziemnych też.
Och i czy przy wymiotowaniu była wyznana miłość? <3
Będzie wojna i Steve umrze? :( Bucky'ego nikt nie wsadzi, ci którzy będą chcieli to zrobić to zginął xD O, idealny scenariusz xD
/Ten Ghost Rider to Robbie Reyes. Wydaje mi się, że jest najmniej popularnym z GH (najbardziej znanym zdecydowanie jest Johnny Blaze) i nie miał zbyt wielu występów. Nie wiem jednak, jak połączony został z Agentami.
/Jeśli Kobik czegoś chce, może to sobie stworzyć. Może, ale tego nie zrobi, bo słucha się Bucky'ego i nie używa mocy bez jego wyraźnej zgody. Nie ma co, Bucky ma widocznie wrodzony talent do rodzicielstwa :P

/Zawsze staram się wcisnąć jakiś element humorystyczny, bo A) taki mam już styl i B) to jest Marvel, więc humorystyczne wzmianki to już kanon. I niestety nie wiem czy ktoś zginie, czy jednak nie zginie, czy ktoś pójdzie siedzieć, bo skąd mam wiedzieć takie rzeczy? Przyszłości niestety nie przewiduję.
/I jeśli "bleh" oznacza w jakimś języku "kocham cię" to pewnie tak, podczas wymiotowania było miłosne wyznanie.
B: Oj sierżancie, sierżancie
 Co ja znowu niby zrobiłem? To nie ja, jestem nie winny, niczego nie zrobiłem, więc mnie nie dręcz.

1 komentarz:

  1. Nieeeeeeeeeeee on nie jest znany jak możesz Craiga nie wymienić? ;o Czekaj Craig to Bond? To Cage! Już mi się mylą ich nazwiska.. xD
    I rezygnuje ze szczęśliwego związku z Kapitanem Ameryką? Już nie jest taki egoistyczny :( A mógłby być, miałabym co czytać i oglądać w Marvelu z zapartym tchem i "awwww" xD

    Oczywiście, że nic nie wiesz, nigdy nic nie wiesz xD
    Awwwww <33333333333333 Choć w tamtym języku to by byłu "agrgfuj" xD

    B: To jesteś ty z teraz czy ty z przeszłości? Nie krzycz na mnie bo będę płakać!
    S: Co tam Swann powiedziała?

    OdpowiedzUsuń