18 października 2016

o.

Ale szkoda, że musiał je odsprzedać :( może by teraz więcej zarobił na tym?
Ty się aż prosisz, by Ci rzucać wyzwania... A ja się muszę powstrzymywać i je zapominać:p dbam o Ciebie xD
Mówię Ci, to jest nowoczedna demityzacja. Mity są w październiku 1 klasy gimnazjum omawiane, więc widać kto słuchał jednym uchem ;p
Więcej kasy można przeznaczyć na wychowanie. Więc coś w tym jest xD
/Co ja znowu takiego powiedziałam? Chcesz mi rzucić wyzwanie o Peggy macającej Steve'a czy o Marvelu zachowującym prawa do słowa "zombie" :P? 
/Czasem mam wrażenie, że z wszelkich mitów znają tylko ten o Lokim, który urodził ośmionogie źrebię. I to nawet nie w całości, ale może to i lepiej? W końcu i tak ich Loki to biedny, niezrozumiany i niewinny romantyk, Thor to buc i idiota to potęgi entej, a Odyn to połączenie wszystkich stereotypów o wyrodnym ojcu, więc co tam kogoś obchodzi jakikolwiek kanon. Z resztą z Avengers to samo. Zmieńmy im charaktery, zachowania, wiek, historie, czasem nawet wygląd i moce. Po co to komu :P Nie wiem skąd wzięło się, że Bucky to wysoki (ma 175 cm wzrostu), smukły (ekhem - klik) mężczyzna o czarnych włosach (no, prawie - klik) i zielonych/intensywnie niebieskich oczach (blisko - klik), ale na wattpadzie w pewnym momencie był to nagminnie pojawiający się opis naszego ulubieńca. Może wcześniej pisały o Lokim i tylko podmieniły imiona :P?
W: Uu widzę że to cię kręci.
 Trochę. Szukam pozytywów tej sytuacji.
S: Ale słyszałam o kawie?
 Cóż, tak, kawę także czasem pijemy. To takie zaskakujące?
 B: ja tylko nie cierpię wyznań miłosnych, reszta obleci. Naprawdę cieszy mnie, że jest jakiś progres..
 Och, nie musisz się obawiać. Z mojej strony miłosne wyzwania ci nie grożą.

1 komentarz:

  1. Nie, myślałam o pre-serum. To jak Bucky chciał Steve i go posiadł - serce, ciało, a Steve by i tak podjał decyzję o serum bo dojdzie kompleks, że zdrowy lepiej by działał w łóżku, choć Bucky by go pewnie zapewnił, że wszystko gra xD
    "W Stucky" nie ma miejsca na babę xD
    A może one kopiują czyjeś opowiadanie i zmieniają imiona bo przecież plagiatem to nie będzie xD poza tym to ich [i]Bucky[/i] więc mogą go pisać jak chcą xD postacie już nie należą do Marvela :p

    W: Chełm jest takim?
    S: Tu szejk, tam kawa to brzmi niczym randka.
    Żartuje.
    B: I bardzo dobrze postepujesz. Podoba mi się twoje asertywne zachowanie

    OdpowiedzUsuń