25 października 2016

o.

Aż jestem ciekawa jak im to wszystko wynagrodzisz xD
No właśnie, więc on kogoś do pomocy potrzebuje xD I do rozbierania i do ubierania xD

Haha idealnie xD Zaspokoiłaś mój głód Stucky na dziś xD
Jest mi bardzo miło, że dziś to nie ja xd No pewnie jej drugim etatem było nauczanie religii? Szkoda, że właśnie te zajęcia gdy powinny być "do przodu" uczą zacofania -.-
/No jak to "jak"? Zabiję ich wszystkich, żeby mogli cieszyć się sobą w niebie <3
/Wiesz, jak patrzy się na to przez pryzmat czasu spędzonego z Hydrą, ta wizja nie jest już aż tak urocza. Steve byłby delikatny, pewnie dogryzaliby sobie nawzajem podczas odpinania kolejnych klamer, ale ci, którzy zajmowali się nim w Hydrze, raczej już nie bardzo.
/I och, jak zgadłaś, że była to katechetka :P? Katechetki i księża to idealne osoby do nauczania tego przedmiotu. Już zwłaszcza ci drudzy. 
H: A co o nim mówią?
 Media mówią, że to zdrajca i morderca, niektórzy z tych, którzy go znają, mówią, że to dupek do kwadratu, a jeszcze inni, że to dobry człowiek, który nie chce tego okazywać. Więc zakładam, że do dobry facet, który chce uchodzić za dupka do kwadratu.
S: Czy ty wiesz co dla ludzi oznacza reprymenda z ust kapitana Ameryki? No właśnie. Przeprosiłam i nie powiedziałam teraz, że jesteś kochany,
 Nie jestem już Kapitanem Ameryką, więc ta reprymenda nie ma już takiej mocy.
B: Z rzucaniem się na ręce
 Z rzucaniem się na ręce? No co ty, to kiepski fetysz.

1 komentarz:

  1. Wieczna impreza u Thora? :p
    Ale my się skupimy na Steve który ma dwa etaty u Bucky'ego jako jego asystent xD może on go też goli? :p
    Bo w większości szkół tak jest xD choć u mnie tak nie było xD ale więcej nie mówię bo znowu doła będziesz mieć gdzie chodziłaś xD

    H: Lepiej tak myśleć bo za Bucky'm ktoś idzie w zaparte więc nie ma co podskakiwać.
    S: Ale to wciąż tak brzmi. Także wybacz mi moje niegodne zachowanie.
    B: To jak ty wskoczyłeś na Steve'a.

    OdpowiedzUsuń