25 października 2016

o.

#1 Jeszcze jakby oni nas tak wspierali jak my ich.. Tzn nie jak Ty bo to Ty im dokopujesz :p
Oj tam ale pomyśl jak on się z tego rozbiera! :p jak mu Steve pomaga bo inaczej się nie da xD

#2 Bucky ma orientację - Steve xD
Ja na wdr nie kłóciłam się o gwałty a o to że nie ma ideałów i ze jak babie napisze że chce wyjść za blondyna to mam szatyna ze schodów skopać? :p więc N w tych sprawach jesteś gorsza xd
/Ja im dokopuję? Ja? No dobra, trochę.
/Tak w sumie, ściąganie tego mundurka musi być wyjątkowo upierdliwe, bo wątpię, by miał z tyłu suwak ;P Więc weź odpinaj te wszystkie klamry i nie klamry, zwłaszcza jak masz metalową rękę.

/Dobrze, jest więc steveoseksualny, ale jego zainteresowanie sprawami dla dorosłych osiągnęło poziom minus trzy. Emocje - tak, fizyczność - nope. Może być :P? 
/Owszem, jestem, bo nie cierpiałam tamtej babki i bzdur, które próbowała nam sprzedać. Tabletki złe, spirala zła, prezerwatywy to już w ogóle wymysł szatana, najlepiej dorobić się tuzina dzieci. Co z tego, że nie będziesz mieć na chleb, Bóg tak chciał! A tymi obrzydliwymi bzdurami na temat gwałtu i obwinianiem ofiary (bo po co chodziła po zmroku, po co piła, po co się tak ubrała...) przesadziła, więc powiedziałam jej co myślę i więcej mnie nie zobaczyła. Edukacja seksualna w polskich szkołach to jakaś porażka.
H: Dlaczego? A tak swoją drogą co myślisz o Buckym?
/Dlaczego nie chcę mieć dzieci? Nie każda kobieta jest do tego stworzona. 
/I biorąc pod uwagę to, że znam Bucky'ego Barnesa od jednego dnia, niewiele mogę o nim myśleć. A nie chcę opierać na tym, co ludzie o nim mówią.
S: Powiedziałabym ze jesteś kochany ale mógłbyś znów opatrznie to zrozumieć..
 Opacznie? Nie podoba mi się jedynie to, kiedy insynuowałaś, że między mną i Bucky'm jest... coś więcej. Bardzo nie podoba.
B: Ale jest prawdziwa. A jak brzmi twoja historyjka?
 Moja historyjka z pejczami? Rozczaruję cię, ale to mnie nie kręci. Moje życie za bardzo przypomina już sesję sado-maso, żebym potrzebował tego więcej.
 

1 komentarz:

  1. Aż jestem ciekawa jak im to wszystko wynagrodzisz xD
    No właśnie, więc on kogoś do pomocy potrzebuje xD I do rozbierania i do ubierania xD

    Haha idealnie xD Zaspokoiłaś mój głód Stucky na dziś xD
    Jest mi bardzo miło, że dziś to nie ja xd No pewnie jej drugim etatem było nauczanie religii? Szkoda, że właśnie te zajęcia gdy powinny być "do przodu" uczą zacofania -.-

    H: A co o nim mówią?
    S: Czy ty wiesz co dla ludzi oznacza reprymenda z ust kapitana Ameryki? No właśnie. Przeprosiłam i nie powiedziałam teraz, że jesteś kochany,
    B: Z rzucaniem się na ręce

    OdpowiedzUsuń