24 października 2016

o.

Steve sprawiedliwy! Wie jak patrzeć! :p
Nie zwalaj na nich- nie chciało Ci się xD
Poczekaj na sesje, weny będzie w brud xD

To ja mam tajną broń Stucky? Nie wiem jakby moje ataki miały wyglądać xD
Thorowi jest teraz smutno.
/Czego biedny Steve nie zrobi, to i tak ktoś zawsze będzie czuł się urażony, wierząc, że ktoś inny jest faworyzowany. Biedny Steve, jak z dziećmi...
/I proszę cię, zawsze mam napływ weny wtedy, kiedy muszę coś zrobić :P

/Ta tajna broń polega na tym, że twoje ofiary momentalnie poddają się namiętności i wpadają sobie w ramiona :D? Moją mocą może być szerzenie dramy, to potrafię.
S: Ale może jakbyście mieli to byście mniej czasu razem spędzali? 
 Bardzo możliwe, ponieważ po czasie moglibyśmy zwyczajnie zacząć mieć siebie dość. Dlatego wolimy nie ryzykować.
B: No Prooooooooszeeeeeeee
 Hm, zastanówmy się... Nie?

1 komentarz:

  1. Mógł nie chcieć być takim ideałem, choć po tylu latach oni mogliby się nauczyć, że dla Steve Bucky będzie no.1 a później daleko nic (bo będą sprawy związane z Bucky'm) i któreś z nich xD Po kraju, honorze i innych.
    To myśl, że musisz robić brzuszki xD

    H: Skąd się wzięłaś w ekipie?
    S: A brooklińskie noce?
    B: Proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę,proszę...

    OdpowiedzUsuń