6 października 2016

o.

Nie przeczytałam pierwszego akapitu, nie. Dostałam zaćmienia ale nie powtarzaj się, nie warto xd
Dlaczego chce zrezygnować? Czuje się za stary? Myślałam, że to on będzie opiekunem X-23 :( i pojawi się Winter jako Winter i ją zabije xD

Jak napiszesz to tak będzie xD także no, już masz jedno znadnie więcej pomiędzy jakimiś akapitami xd
"Mieli na ścianie kolekcje swoich zdjęć a druga dwuznaczna w albumie" xD

Dokładnie i może tam zablokować komentarze xD także niech się artstycznie rozwinie xD 
/No przecież przyznałam ci rację - miał amnezję i nie był sobą. Poza tym, porównałabym go do bezdomnego psa, którego wszyscy przeganiają i kopią. Więc jak w końcu pojawił się ktoś, kto postanowił go pogłaskać, to pies skorzystał.
/Już od prawie siedemnastu lat jest Loganem, a utrzymywanie takiej sylwetki jest coraz bardziej męczące, zwłaszcza, że ma kłopoty ze zdrowiem (już kilkukrotnie usuwano mu czerniaka), więc postanowił pożegnać się z rolą. I moim zdaniem Fox dobrze wybrał, nie obsadzając innego aktora w roli Wolvie'go, a stawiając na X-23. A Winter zabił się Laurę, a "zabił" syna Logana - Dakena. Nie ten dzieciak :P

/Wydaje mi się, że Steve jest na tyle dojrzały, by nie bawić się w blokowanie hejterów. Prędzej zrobi im na złość i wrzuci kolejną taką fotkę. A Bucky zadba o to, by była jeszcze gorętsza, bo te dwa dupki mają robienie ludziom na złość we krwi.
S: A może są brzydkie i kot ci to pokazuje? A czy to nie jest takie artystyczne? Mamy taniec brzucha to będziemy mieć taniec cycków.
S: Ach a komentarze zawsze można zablokować, także nie ma co się nimi przejmować. Zostajecie w łóżku? A komunikatory macie na podsłuchu? bo tak to wiem że babcia z na przeciwka słyszała już dużo 
/To były bardzo wygodne, skórzane buty. I drogie, więc tym bardziej było mi ich żal. Ale zdałem test, nie wyprowadziła mnie tym z równowagi. 
/Nie boję się negatywnych komentarzy na nasz temat, ponieważ nie byłoby to nic nowego. Od samego początku mieliśmy do czynienia z ludźmi, którzy krytykowali każdy nasz krok, każde posunięcie, więc to, że i teraz nas obrażają, nie jest niczym nowym. Niech krzyczą, to niczego nie zmieni. Nie przestanę go kochać, ponieważ jakiemuś anonimowemu człowiekowi, którego nigdy nie poznam, to przeszkadza i uważa to za zboczenie. 
/A babcia nas polubiła.
B: A nie jesteś może Steveseksualny? Poza tym zdradzę ci pewna tajemnice, w sumie dwa słówka ci wystarczą- push up. 
/Wielbię Steve'a i to on mnie kręci, ale to nie oznacza, że od razu oślepłem i nie doceniam tego, co ładne.
/Och i zdradzę ci pewną tajemnicę - goła klata to goła klata. Stanik łamie warunki umowy, przykro mi.

1 komentarz:

  1. Steve by go nie tylko pogłaskał ale i pełną michę jedzenia by dał xD
    Ale może kiedyś dobiją na ten dobry kurs xD

    A może Daken czuł się dziewczynką? Stąd jest X-23 xD Gender jest modne, więc nie zdziwiłabym się xD Jeśli film nie przyniesie odpowiedniego nakładu pieniążków z powrotem to pewnie będą szukać nowego aktora, choć mam nadzieję, że się mylę xD

    Niby tak, ale może uzna, że to już przegięcie i Bucky jest za wrażliwy? ;p Choć to ich zdjęcia byłyby najprzyjemniejsze dla oka i artystyczne też można zrobić xD

    S: Więc jednak wkradniesz się w jej łaski? Plus drogie nie zawsze oznacza dobre/ładne. Więc może mieć nosa, że w innych będzie ci lepiej. Wychodzicie z nią na smyczy? Wiesz, brzmisz na coraz bliższego dojścia do upragnionej odpowiedzi przy zaręczynach.
    B: No dobra, ale to musisz okulary założyć. Ale co by nie mówić, zawsze chciałam by ten tłuszcz z brzucha poszedł w cycki, jakbyś nie miał co z kasą zrobić to daj mi ją. Ja już ją dobrze spożytkuję.

    OdpowiedzUsuń