6 października 2016

Rivoletta

#1 Kurde nie wiem co napisać, nie lubie takich momentów.
Tekst krótki ale przyjemnie napisany. Wypowiedzi Buckyego najlepsze. Chciałabym zobaczyć Buckyego z rana, to mógłbybyć ciekawy widok

#2 Kto wymyślił przychodzenie do szkoły na 7 15 tylko po to by przez 5 minut pisać prostą kartkówkę?!
Wątek z jej strojem będzie w 5 sezonie poruszany ale moim zdaniem był taki nijaki.
A i tak na końcu prawie każdy złoczyńca umiera lub najpierw się nawraca a potem umiera.
/Zdradzę ci tajemnicę - też ich nie lubię. Jestem antyfanką romansów, ale jakoś je skrobię.
/Bucky z rana, czyli zaspany, rozczochrany, drżącą ręką odpalający papierosa i przeklinający na swoją protezę, by pośpieszyła się z nastawianiem ekspresu :P? Poważnie, skubaniec potrafi kontrolować swoje ramię nawet wtedy, kiedy nie jest do niego podłączone.

/Spójrz na to z dobrej strony - nikt nie spóźnił się na ósmą :P!
/Stroje Emmy jako Mrocznej były już bardziej zróżnicowane, ale jednak nieco zbyt pretensjonalne. Wiem, że stała się zła i mroczna, i w ogóle trzęśmy przed nią portkami, ale czy z mrokiem człowiekowi całkowicie zmienia się gust? Rumpel paradował w swoich garniturach i jako Mroczny, i jako zwykły on. A u Emmy zwrot o 180% i wszędzie ta mhroczna czerń.
/Tam chyba każdy zły się nawraca. 
S, Taa tylko że to traktowanie ulgowo prędzej czy później nie wychodzi na dobre.
 Spokojnie, nie rozpieszczę go za bardzo. A Bucky nie jest despotą i potrafi pójść na kompromis, a nawet przyznać mi rację. Więc nie jest tak źle.
B, Ja osobiście lubie muzykę Panic.at the Disco i Twenty one pilots.
Trochę cieżko mi wyobrazić sobie Steva który tańczy coś innego niż wolne tańce.
Mnie one nudzą po dłuższym czasie.
/Przyznaję, że nie ich nie znam. Chyba. Może znam, ale nie potrafię z niczym skojarzyć nazwy. Zdarza mi się.
/Dlaczego ciężko? Za naszych czasów królował swing i mało kiedy stawiało się na wolne tańce. Byliśmy młodzi i chcieliśmy się wyszaleć. Tylko Steve miał i wciąż ma do tego dwie lewe nogi.
/A mnie nie nudzą. Godzinami mogę patrzeć na surykatki. Surykatki rządzą. Chociaż pieski preriowe też są super.

1 komentarz:

  1. Nie mi nie chodziło o to. Staram się zawsze pisać dość długie komy a kiedy nie mam pomysłu czuje się okropnie. Tak samo jest gdy nie mam bladego pojęcia jak zrobić zadanie z matmy.
    No cóż taki piękny widok jak widaż jest zarezerwowany tylko dla Steva.
    Tiaaa chyba że trzeba wsrawać o 5 30 żeby zdążyć. To już raczej nie jest takie super
    Fakt, tylko że ona udawała tą złą by uratować Kiliana. Stąd ten zwrot o 180'.
    Zaspoileruje (takie słowo istnieje?) teraz. Nawet Hades się nawrócił w małej części. Nie cały ale trochę. Więc można sobie wyobrazić jak skończy się 6a.

    S, Czekaj, czekaj Bucky chodzi na kompromis? Kiedy niby?

    B, Co to swing?
    Jakbym miała oglądać film przyrodniczy to prawdopodobnie byłby o dużych kotach

    OdpowiedzUsuń