6 października 2016

o.

Steve by go nie tylko pogłaskał ale i pełną michę jedzenia by dał xD
Ale może kiedyś dobiją na ten dobry kurs xD

A może Daken czuł się dziewczynką? Stąd jest X-23 xD Gender jest modne, więc nie zdziwiłabym się xD Jeśli film nie przyniesie odpowiedniego nakładu pieniążków z powrotem to pewnie będą szukać nowego aktora, choć mam nadzieję, że się mylę xD

Niby tak, ale może uzna, że to już przegięcie i Bucky jest za wrażliwy? ;p Choć to ich zdjęcia byłyby najprzyjemniejsze dla oka i artystyczne też można zrobić xD 
/Steve to by go zagłaskał, zaprzytulał  i zakarmił na śmierć. A potem rozpaczałby nad tym, jak to chciał dobrze, ale skończyło się źle.

/Gender, mówisz? Yhm - klik i klik. Jaki ojciec, taki syn. Tylko Wolvie celował chociaż wyżej, bo w samego Herculesa :P
/A filmy spod znaku X nigdy nie zarabiały jakoś szczególnie dużo, te solowe Wolviego to już zwłaszcza, więc nie mają raczej zbyt wygórowanych oczekiwań. Zwłaszcza, że to R-ka, więc część potencjalnej widowni odpada, bo niewielu rodziców zabierze raczej swoje pociechy na film, w którym mała dziewczynka sieka na kawałki swoich wrogów.

/"Bucky jest za wrażliwy" - no tak, bo biedny Bucky się rozpłacze, kiedy jakiś homofob go obrazi. Bo wcale a wcale nikt go nie obrażał, kiedy trwał jego publiczny proces :P
S: Więc jednak wkradniesz się w jej łaski? Plus drogie nie zawsze oznacza dobre/ładne. Więc może mieć nosa, że w innych będzie ci lepiej. Wychodzicie z nią na smyczy? Wiesz, brzmisz na coraz bliższego dojścia do upragnionej odpowiedzi przy zaręczynach.
/Mam nadzieję, że się wkradnę. Choć patrząc na to, jak różne mamy gusty, może być ciężko. Skoro moje ulubione buty były dla niej na tyle paskudne, że zrobiła z nich kuwetę. boję się co będzie dalej. I tak, ma szelki i smycz. Bucky kupił jej nawet ubranko. Dzięki temu dowiedziałem się, że produkują kostiumy Kapitana Ameryki dla zwierząt. Może to przez to tak mnie nie cierpi?
/I cóż, ja mogę brzmieć, ale to jednak nie ode mnie zależy ta odpowiedź. Jeśli Bucky powie nie i stwierdzi, że zdania nie zmieni, uszanuję to.
B: No dobra, ale to musisz okulary założyć. Ale co by nie mówić, zawsze chciałam by ten tłuszcz z brzucha poszedł w cycki, jakbyś nie miał co z kasą zrobić to daj mi ją. Ja już ją dobrze spożytkuję.
 Okulary przeciwsłoneczne, by nie oślepił mnie blask ich piękna, czy takie powiększające, by w ogóle móc je dostrzec? I bardzo mi przykro, ale nie cierpię na nadmiar gotówki.

3 komentarze:

  1. Może przeczytałby na Internecie jak się troszczyć albo wypożyczyłby jakieś książki? Ja na pewno bym mu coś znalazła! xD

    Ach te łóżkowe uśmiechy zadowolenia! I z uśmiechem zadane pytanie o ludzi, których trzeba dopaść i zabić? xD Romantycznie pełną gębą xD Oj tam, skoro tatuś zaliczył Herkulesa to on już go nie może bo jest zaklepany xD
    Kupimy czekoladę i pójdziemy do pierwszego rzędu? <3

    Ale to już jest inna wrażliwość? xD Był poza tym obrażany za coś, czego świadomie nie robił xD

    S: Mój kot jak jest podpinany do smyczy to udaje martwego. Stary, nie mów, że odpuszczasz? Dlaczego? Dopiero co wyszedłeś z szafy i już chowamy się w strefę komfortu?
    B: Raczej te drugie. Więc zakład jest już pełny. Zamieniam się w słuch i pokaż się raz jeszcze. A w słuch, że wiesz opowiesz dlaczego wciąż mówisz "nie" i kiedy powiesz te "ooo, tamm tak! Steve" gdy za niego wyjdziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.instagram.com/p/BGUA424hYTV/?taken-by=stuckylovers klęknął i
      http://67.media.tumblr.com/a66288b80af0b78e39ddf4f82fdaf014/tumblr_n3i9h7U5GS1tt7g2go1_1280.png osiągnął xD
      w podróży na żula <3 http://67.media.tumblr.com/1f295152102cc04d637f79e0796abf23/tumblr_odv17pxyTF1qhkql5o1_500.jpg
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/30/62/a0/3062a079bcdce5a8c0992f52d6699bcb.jpg a to to zaprzeczenie tezy o depilacji xD

      Usuń
  2. https://www.instagram.com/p/BLO57GNB1n4/?tagged=stucky i to też pasuje do Twoich odpowiedzi xD

    OdpowiedzUsuń