12 października 2016

o.

Albo na Steve'a a ten to by od razu osiwiał. A później znów byłby blondynem, by znów osiwieć xD Dziecko płaczące i Bucky na misji to nie na nerwy Steve'a ;p
Czyli oni shipując ich zadbali nawet o różnice we wzroście! Wszystko na tacy podali a teraz niby są tacy prawi i "no homo" względem chłopaków ;o
T'Challa na pewno ma tego od nadmiaru w kuchni xD
Ian chyba ładniej brzmi? Leo kojarzy się z Titaniciem xD
/To teraz wyobraź sobie Steve'a, który wraca do domu, a tam płacze i dziecko, i Bucky. Wtedy już nie mógłby osiwieć, bo by wyłysiał :P
/No ba, różnica wzrostu między nimi jest przecież idealna, bo jak twierdzi przewodnik, Steve ma 188 cm, Buniu 175 cm wzrostu. Co daje trzynaście centymetrów różnicy. Czyli dokładnie tyle samo, ile było między nimi przed tym, jak Steve dostał serum i mierzył sobie 162 cm wzrostu. Przypadeczek :P?
/Nazywał się Leopold Zola, ale Steve zmienił mu imię na Ian Rogers. A Bucky skakałby chyba z radości, gdyby to imię (Leo, nie Ian) kojarzyło mu się tylko z "Titanicem". Ale niee. Nie dość, że Zola, to jeszcze Leo (jak Leo Novokov, za którym Bucky zdecydowanie nie przepada).

+ Czy to ja, czy z kostiumem Gamory (klik) z "Marvel Future Fight" jest coś nie tak :P?
J: Skąd takie wnioski? Powinnam prowadzić przesłuchanie a nie zwyczajną pogawędkę?
 Stąd, że to pytanie miało dziwnie oskarżający wydźwięk. Jakbym narozrabiała i miała się do czegoś przyznać. A nie przypominam sobie niczego, przykro mi.
S: Połowicznie przez twoje wybory bo ich wyborem było pójście za tobą? Ale T'Challa ma może jakiś pokój, gdzie mógłbyś pomedytować przez dobę bądź dwie?
 Bycie jedynie współwinnym, to wciąż nie bycie niewinnym. Wiem, że mam pewien problem, objawiający się braniem na siebie winy za wszystko wokół, nawet za klęski naturalne, jak mówi Sam, ale nic na to nie poradzę, taki już jestem i zawsze byłem. I naprawdę nie chcę się od tego odcinać, by gdzieś się zamknąć i pomedytować.

1 komentarz:

  1. Ale medycyna poszła już do przodu, więc przeszczepią mu xD
    To nie jest przypadeczek! A ja mam w dowodzie 162 albo 162,5! To też nie jest przypadeczek xD
    A dlaczego nie Barnes? Co jest złego w tym nazwisku? Albo dwuczłonowe mu dać, by była pewność, że to ICH dziecko xD

    Ja już sie pogubiłam czy jej skóra to zielony czy czarny? ;o

    J: Wszystkie zdziry źle kończą wcześniej czy później, więc nie mnie osądzać.
    S: Ale naładowany negatywną energią nie przyciągasz pozytywnej?

    OdpowiedzUsuń