12 października 2016

o.

Ale medycyna poszła już do przodu, więc przeszczepią mu xD
To nie jest przypadeczek! A ja mam w dowodzie 162 albo 162,5! To też nie jest przypadeczek xD
A dlaczego nie Barnes? Co jest złego w tym nazwisku? Albo dwuczłonowe mu dać, by była pewność, że to ICH dziecko xD
Ja już sie pogubiłam czy jej skóra to zielony czy czarny? ;o 
/To oczywiste, że to nie przypadeczek. To kolejny przykładzik na to, że są sobie przeznaczeni!
/Chodziło mi o komiksowego Steve'a :) Ten z tygodnia nie miałby żadnego powodu, by chcieć nazwać dziecko tylko swoim nazwiskiem. No, chyba, że namówi Bucky'ego nie tylko na ślub, ale też i na zostanie Jamesem Rogersem :P

/Zielony. I to jest problem, bo widać chyba nieco zbyt dużo :P
J: Wszystkie zdziry źle kończą wcześniej czy później, więc nie mnie osądzać. 
 Osobiście mam nadzieję na prędzej, nie później. To byłoby... Nie. Nieważne.
 S: Ale naładowany negatywną energią nie przyciągasz pozytywnej?
 Przez cały czas jestem nią naładowany. Czasem po prostu nie mam już siły udawać, że tak nie jest.

1 komentarz:

  1. Mam wzrost Steve a kolor włosów bliski Bucky'emu.. Jestem ich dzickiem!!!!!!!
    Hahah ale bania xD
    Ale obydwaj mogą mieć podwójne xD Steve Rogers-Barnes brzmi dostojnie xD

    Wolałam chyba nie wiedzieć jaki kolor ma jej ciało xD i to tak otwarcie, nikt nie zrobił problemu?

    J: To trochę im podpowiedź, by było prędzej.
    S: Trzeba się jej pozbyć to jasne. Więc nie tuszuj jej ale i jakoś trzeba zaradzić by nie nawracała.

    OdpowiedzUsuń