20 października 2016

o.

Nie musisz sprowadzać mnie do jednego ;p
Plus za tamten klik doszło Ci wyzwań ;p
Haha ale on już ma drużynę, której nie chce opuścić ;p tylko śmierć ich rozłączy! ;p

Melodia mi strasznie przypominała stare westerny, więc jestem ciekawa czy coś z tego przemycą xD I czy na końcu tej małej wydłubali oczy? ;p
/Zauważyłam nowe wyzwania i muszę doczepić się do "Noc, parę nocy przed zużyciem serum". Steve i Bucky nie widzieli się wtedy przez kilka miesięcy, więc to jest tak trochę jakby niemożliwe do zrealizowania bez większych zmian w kanonie, więc zmienię noce na miesiące :) 
/Śmierć ich rozłączy, mówisz? Proszę cię, to jest świat Marvela. Chyba nikt nie wierzy, że ktoś tam umiera na stałe :P Ale nie, ja nikogo nie zamierzam już ożywiać.

/Cała historia wzorowana jest na serii "Old Man Logan", więc elementy starego westernu są wręcz obowiązkowe. I ciekawi mnie jedno - końcówka "Przeszłości, która nadejdzie" dzieje się ponoć w 2023 roku, mutanci mają się super, Xavier dobrze się trzyma, Logan też, a w 2014 roku mutanci niemal wyginęli, Profesor ma Alzheimera i znacznie się podstarzał, z Loganem też nie jest najlepiej. Ktoś tu chyba nie ogarnia linii czasowej własnego uniwersum. Znowu.

+ Czerwone diamenty istnieją, ale są niezwykle rzadkie, a przez to wyjątkowo drogie. Znalezienie  czystego czerwonego diamentu, bez żadnych dodatkowych odcieni i kolorów drugorzędnych jest wyjątkowo trudne, nie niemożliwe.
W: Ale znalazłaś?
 Nie. Dlatego, że nawet nie szukałam.
S: Przejęzyczyłam się! 
 Czyli nie mam szukać dla niego czegoś takiego, tak? Dobrze wiedzieć.
B: Ale to masz na myśli, rubiny, granaty, topazy czerwone, rodolity? Kwarce czerwone pewnie odpadają bo wyglądają jak szkiełka?
 Nie, słońce, mam na myśli czerwone diamenty. Nie jestem tani, dlatego wybrałem akurat je. 

1 komentarz:

  1. Zużyciem? :p mogłam w sumie taką literówkę palnąć xD no dobra mogą być miesiące xD ach te kompleksy Steve będą rosnąć xD

    Em. Może oni to tak tylko częściowo się wzorują? Wiesz, może mają w planach coś stworzyć /nagrać co bedzie pasowało do ich wizji? Plus pamiętajmy o tych falach których komiksy nie interesują a aktorzy bądź po prostu fabuła bez zaznajamiania się ;p
    (dostaniemy Herkulesa?)

    Temu pytałam się o resztę kamieni :p teraz pytanie skąd Bucky zna się i pamięta o tym :p

    W: przecież Steve i Sam to spoko ludzie.
    S: coś tak zmarkotniał? Chciałeś go czymś zaskoczyć? Do kolacji dołącz zapalone świeczki, choć pewnie i to go nie zaskoczy bo nawet nie zauważy marudząc
    B: Czy jakimś cudem przejrzałeś skarbiec T'Challi? Czu surykatki zrobiły się nudne i oglądasz dokumenty o biżuterii i tym podobne?

    OdpowiedzUsuń