20 października 2016

Rivoletta

Brzmi nawet ciekawie. Może kiedy skończe OUaT i Supernatural to się skusze.
Jeszcze eba dodać że to chodzący paradoks. Bez tego jego obraz jest bez wyrazu.
Co prosze? Chyba po ukończeniu szkoły i studiów nie będę zaglądać do polskich utworów z epoki romantyzmu.
/Zabierając się za oglądanie "Wikingów", musisz przygotować się na dużą dawkę przemocy, która jest czymś naturalnym dla scen batalistycznych i wypraw łupieckich. Ale jeśli lubisz silnie postaci kobiece, Lagertha na pewno przypadnie ci do gustu. 
/I właśnie dlatego tak uwielbiam Bucky'ego. W superbohaterskim światku mało jest takich postaci jak on. Nie jest super-hiper-duper-męskim bohaterem, który wynosi bezbronne niewiasty z płonących budynków, jada tylko krwiste steki i zalicza laskę za laską. Nie, on często robi za księżniczkę do ratowania, nosi koczki i kolorowe fartuszki, lubi dostawać kwiaty, przez całe życie miał tak naprawdę jedną, góra dwie dziewczyny, a wolny czas spędza na zajmowaniu się nie swoim dzieckiem. 
/Nie, wróć, przepraszam, na chmurce spływał Kordian. Konrad był tym od wielkiej improwizacji i bluźnienia przeciw Bogu,
W, A jak tam sytuacja na świecie?
 Tak samo źle. Ścigają kolejnych Nieludzi, a kolejne protesty niczego nie przynoszą. Władza najwyraźniej udaje, że ich nie widzi.
S, Bucky jest obrażony, co za nowośc.
Co słychać u rodziny Scotta?
W takim powodzenia z jego humorkami
/Bucky czasem miewa okresy, w których nie jest obrażony na cały świat. Tak, wiem, to coś zaskakującego.
/I cóż, z tego, co mówi Scott, ACTU cały czas ma oko na jego córkę, mając nadzieję, że postanowi się z nią spotkać. Hank Pym mówi, że jego także śledzili.
B, Czy ja wyczuwam w tym tekście ironie?
 Ja i ironia? Nie, nigdy. Jak możesz mi to zarzucać?

1 komentarz:

  1. Skoro to serial historycznt to jest tam dużo brutalności dohrze myśle?
    Koczki, fartuszki? Czy ja o czymś zapomniałam?
    Czy twój Bucky będzie miał jakąś styczność z dziećmi?
    Dlatego właśnie wole literature zagraniczną.

    S, Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić.
    Mogłam się tego po waszej władzy spodiewać.

    B, Kobieca intuicja

    OdpowiedzUsuń