17 października 2016

RIVOLETTA

Ja mam wrażenie że to będzie ostatni sezon, ponieważ Śnieżka zaczeła gadać o normalnym życiu i powrocie do pracy.
Łodzie przenoszone przez góry? Jak?
Kojarze to bo gdzieś o tym pisałaś. Chyba w powrocie do przeszłości.
A co powiesz na powrót do przeszłości kiedy Steve nie miał jeszcze serum?
Czy to jest w ogóle możliwe? 
/Oby był ostatnim. Niech zakończą na przyzwoitym poziomie, zamiast staczać jeszcze bardziej, aż do poziomu kompletnego dnia. OUaT na to nie zasługuje.
/I tak, łodzie przenoszone przez góry. Wciągano je na klif przez prowizoryczne dźwigi, później - przy pomocy natłuczonych pni drzew - pchano je przez góry, by zwodować je po drugiej stronie, omijając wieżyczki strażnice. Tak, to nie ma sensu.
/Propozycja takiego tygodnia pojawiła się już jakiś czas temu, ale przyznaję, że mam obawy. Niby tamten Steve to jednak Steve, ale nie chciałabym przedobrzyć, a o to łatwo przy jego postawie pt."muszę udowodnić wszystkim, że jestem tak dobry jak inni, muszę się zaciągnąć...". 
/A co do gumy - trzymałam ją w samochodzie przez kilka dni, temperatury nie były zbyt wysokie, ostatniej nocy nawet minusowe, więc guma stwardniała. Ale nie ma tego złego, mam motywację, by skoczyć do dentysty :P
S, A co masz na myśli przez działanie?
 Pokazanie, że ustawa łamie podstawowe prawa człowieka, że to nie wolność, a strach. I że będziemy walczyć, jeśli będzie trzeba.
 B, Twoja pozytywna opinia o nim jest jedna przeciwko negatywnemu zdaniu paru miliardów ludzi oraz dowodów historycznych. Więc nie świeże ci
 Idąc tym tokiem myślenia, parę miliardów ludzi uważa mnie za mordercę i psychopatę, zdrajcę, agenta Hydry oraz terrorystę, który wysadził ONZ w powietrze. I mają na to dowody. Nie mówię oczywiście, że papcio Stalin to był równy gość, bo nie był, ale za to wiele faktów zostało przeinaczonych i sprzedanych społeczeństwu tak, jak pasowało to tym na górze. Bo kiedy historia nie chciała współpracować, Hydra ją zmieniała.

1 komentarz:

  1. Racja ale na pewno to robią przez brak pomysłu na dalsze sezony.
    Po co się pytałam. Teraz ten obraz będzie mi chodził po głowie przez kilka godzin.
    To może w takim razie ma Buckyego?
    Nie wiem czemu ale uwielbiam kiedy Nutella albo misie Haribo są schłodzone. Mają wtedy taką ciekawą konsystencję.
    I pociesz cię ja też idę do dentysty. Już jutro.

    W, Co u cibie słychać?

    S, W jaki sposób macie zamiar to pokazać?

    B, Zaczęliśmy ten temat od w miare oczywistego zdania o Stalinie. Teraz przechodzimy do ludzkich poglądów i opini i wszyskie się od siebie różnią. A ja nie muszę się z tym zgadzać. Moim zdaniem jest róźnica pomiędzy przekazaniem wiedzy a swoich osobistych poglądów.

    OdpowiedzUsuń