17 listopada 2016

Mania

Wiecznie zapominam nazwy państewka, w którym te góry były :( Jest przy tym naturalny, więc nie sposób się nie zauroczyć :) Czekałaś na ten film jakoś szczególnie niecierpliwe? 
/To była Transia (chyba inaczej nazywana Republiką Transiańską, jeśli pamięć mnie nie myli). I nie wiem dlaczego w przypadku Maximoffów w MCU zamieniono ją na Sokovię. Chociaż tyle z orginu mogli im zostawić...
/Muszę przyznać, że nigdy za doktorkiem jakoś szczególnie nie przepadałam i film jest mi dość obojętny. Do tego ostatnio marvelowskie filmy (poza Antkiem, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył) mnie rozczarowują. AoU koszmarnie mnie zawiodło i uważam je za najgorszy film Marvela, CA:CW to też nie było to, na co czekałam, choć wszyscy wokół je chwalili. Dlatego tak ociągam się z zobaczeniem tego filmu, żeby znowu nie popsuć sobie humoru.
Proponowałaś mu odwieszenie munduru? Oczywiście w przyszłości, bo obecnie to nie bardzo mógłby sobie na to pozwolić.
 Przyznaję, że jeszcze o tym nie rozmawialiśmy. Bez względy na to, czy Steve ma tytuł czy nie, on to Kapitan Ameryka, a Kapitan Ameryka to on. To nierozerwalne całość. 
To bardzo mądre podejście. Masz jakieś miejsce, w którym chciałbyś zamieszkać? 
 Sam nie wiem... Myślałem kiedyś nad Londynem, jednak boję się, że skończyłoby się to jak z Brooklynem. Że nie uwolniłbym się od wspomnień i porównań. 
Spróbuj zaimprowizować. O co chciałbyś być zapytany?
Keeping up with the Kardashians. Tego się po was nie spodziewałam. Co sądzisz o całej rodzince?
/Nie chciałbym być spytany o nic szczególnego. Może być?
/No i tak, oglądamy... to coś. Nie ma to jak po ciężkim dniu dobić się obrazem dysfunkcyjnej, pochrzanionej rodziny, którą - nie wiadomo, u diabła, dlaczego - podziwiają nastolatki z całego świata. Ten świat czasem boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz